• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

December 2015 Benefietfeest voor Stichting Vaarwens

Kunst- en vaarliefhebbers opgelet:

Benefietfeest voor Stichting Vaarwens op 28 december 2015.

City Fox Gallery organiseert in samenwerking met Stichting Vaarwens en watersportbedrijf DOK88 in Maarssen, een fantastische feestavond speciaal voor kunstliefhebbers, watersportfanaten en iedereen die terminaal zieke mensen een warm hart wil toedragen. Stichting Vaarwens is een liefdadigheidsinstelling die zich inzet voor terminaal zieke kinderen en volwassenen door boottochten te organiseren.
City Fox Gallery verwelkomt u graag op maandag 28 december a.s. om 18:00 uur om samen met haar buurtgenoten, klanten, lokale ondernemers, familie en vrienden een feestelijke avond te beleven voor het goede doel.
Naast de benefietveiling en een inspirerende spreker namens de Stichting Vaarwens, staat er een rondleiding door de oude houtfabriek op het programma. Vervolgens zal de nieuwe tentoonstelling van Rob Groenhuizen feestelijk worden geopend met een bijzondere collectie schilderijen van boten en zeegezichten. Uiteraard onder het genot van heerlijke hapjes, drankjes en swingende muziek!

Meld u snel aan onder de volgende link, want vol = vol...

uitnodiging 28 DECEMBER