December 2015 Benefietfeest voor Stichting Vaarwens

Kunst- en vaarliefhebbers opgelet:

Benefietfeest voor Stichting Vaarwens op 28 december 2015.

City Fox Gallery organiseert in samenwerking met Stichting Vaarwens en watersportbedrijf DOK88 in Maarssen, een fantastische feestavond speciaal voor kunstliefhebbers, watersportfanaten en iedereen die terminaal zieke mensen een warm hart wil toedragen. Stichting Vaarwens is een liefdadigheidsinstelling die zich inzet voor terminaal zieke kinderen en volwassenen door boottochten te organiseren.
City Fox Gallery verwelkomt u graag op maandag 28 december a.s. om 18:00 uur om samen met haar buurtgenoten, klanten, lokale ondernemers, familie en vrienden een feestelijke avond te beleven voor het goede doel.
Naast de benefietveiling en een inspirerende spreker namens de Stichting Vaarwens, staat er een rondleiding door de oude houtfabriek op het programma. Vervolgens zal de nieuwe tentoonstelling van Rob Groenhuizen feestelijk worden geopend met een bijzondere collectie schilderijen van boten en zeegezichten. Uiteraard onder het genot van heerlijke hapjes, drankjes en swingende muziek!

Meld u snel aan onder de volgende link, want vol = vol...

uitnodiging 28 DECEMBER