• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

December 2015 Benefietfeest voor Stichting Vaarwens

Kunst- en vaarliefhebbers opgelet:

Benefietfeest voor Stichting Vaarwens op 28 december 2015.

City Fox Gallery organiseert in samenwerking met Stichting Vaarwens en watersportbedrijf DOK88 in Maarssen, een fantastische feestavond speciaal voor kunstliefhebbers, watersportfanaten en iedereen die terminaal zieke mensen een warm hart wil toedragen. Stichting Vaarwens is een liefdadigheidsinstelling die zich inzet voor terminaal zieke kinderen en volwassenen door boottochten te organiseren.
City Fox Gallery verwelkomt u graag op maandag 28 december a.s. om 18:00 uur om samen met haar buurtgenoten, klanten, lokale ondernemers, familie en vrienden een feestelijke avond te beleven voor het goede doel.
Naast de benefietveiling en een inspirerende spreker namens de Stichting Vaarwens, staat er een rondleiding door de oude houtfabriek op het programma. Vervolgens zal de nieuwe tentoonstelling van Rob Groenhuizen feestelijk worden geopend met een bijzondere collectie schilderijen van boten en zeegezichten. Uiteraard onder het genot van heerlijke hapjes, drankjes en swingende muziek!

Meld u snel aan onder de volgende link, want vol = vol...

uitnodiging 28 DECEMBER