• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

10-12-2015 Loes Luca treedt toe aan comité van aanbeveling

We zijn zeer verheugd dat de geweldige actrice Loes Luca is toegetreden tot ons comité van aanbeveling. Welkom Loes!!

Loes Luca

Loes Luca (1953) studeerde drama aan de Kunstacademie in Utrecht. Ze debuteerde bij de Amsterdamse theatergroep Orkater, acteerde voor succesvolle televisieprogramma’s, speelde in diverse Nederlandse films, had haar eigen entertainment band ‘Nénette et les Zézettes’ en zong met verschillende gerenommeerde orkesten. In 2002 presenteerde Loes Luca de publieksavond van het Koninklijk Huwelijk. Datzelfde jaar werd ze door het Nederlandse publiek verkozen tot Actrice van het Jaar en won ze de Rembrandt Award. In 2006 stond zij voor de eerste keer in het theater met een one womenshow “Moordwijven” zij werd hiervoor in 2007 genomineerd voor de Theo ‘d’Or en won de Gouden Notekraker
in 2015 is zij genomineerd voor de Colombina en een Gouden Kalf tevens ontving zij de Lof der Zotheids prijs in Rotterdam.