• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

14-11-2015 Prachtig geldbedrag van Stichting Mont Ventoux...

Ook dit jaar mocht Stichting Vaarwens meedoen als één van de goede doelen bij het sportieve evenement Mont Ventoux. Veel wandelaars, hardlopers en fietsers gingen voor de www.grootverzettegenkanker.nl, maar ook voor ons de berg bedwingen. In totaal leverde de actie € 580.198,- op, waarvan 40 % verdeeld werd ons een aantal goede doelen en 60% ging naar het KWF. Superblij ontvingen Evert en Inge gisteravond tijdens de feestelijke uitreiking een cheque van maar liefst € 12.500,- Een lang gekoesterde wens kan nu gerealiseerd worden, namelijk een universele lichtere aluminium oprij constructie achter op de Meander V zodat de door Evert zelf inelkaar geknutselde houten planken (die overigens goed dienst hebben gedaan en nog steeds doen) eindelijk kunnen worden vervangen door een veilig en gekeurd systeem.

Met dank aan de Stichting Mont ventoux en alle sportieve mensen die - mede voor ons - de berg op gingen. Hulde!!

Mont Ventoux 2015 1Mont Ventoux 2015 10

Mont Ventoux 2015 14Mont Ventoux 2015 17