• Kees Veldboer SAW overleden

KeesDiep bedroefd en geschokt kregen we het bericht dat onze vriend en collega Kees Veldboer plotseling uit ons midden is weggerukt. Samen maakten we beiden in 2007 onze allereerste wens waar en beide stichtingen groeiden uit tot waar we zijn. We wensen Ineke, de kinderen, familie en alle medewerkers van de Stichting Ambulance Wens Nederland veel sterkte met het verlies van deze letterlijke en figuurlijke reus!
  • Promotieaanhanger klaar voor gebruik

Monndam 1Onze promotieaanhanger is helemaal klaar voor het bijwonen van evenementen, beurzen, markten, havendagen en wat iets meer zij. Mocht je een leuk evenement weten waar we met onze prachtige aanhanger Stichting Vaarwens kunnen promoten, laat het ons dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Wil je ook aanhanger van Vaarwens worden, bestel dan een sticker via dit aanmeldformulier.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Reanimatiecursussen 2021 gestart

ZVE veiligheid https://www.zve-veiligheid.nl/ geeft onze vrijwilligers weer een gratis reanimatiecursus. Zo blijven we allemaal scherp. Gisteren was de eerste cursusdag. Dank voor je inzet Vincent Vivié.

14-11-2015 Prachtig geldbedrag van Stichting Mont Ventoux...

Ook dit jaar mocht Stichting Vaarwens meedoen als één van de goede doelen bij het sportieve evenement Mont Ventoux. Veel wandelaars, hardlopers en fietsers gingen voor de www.grootverzettegenkanker.nl, maar ook voor ons de berg bedwingen. In totaal leverde de actie € 580.198,- op, waarvan 40 % verdeeld werd ons een aantal goede doelen en 60% ging naar het KWF. Superblij ontvingen Evert en Inge gisteravond tijdens de feestelijke uitreiking een cheque van maar liefst € 12.500,- Een lang gekoesterde wens kan nu gerealiseerd worden, namelijk een universele lichtere aluminium oprij constructie achter op de Meander V zodat de door Evert zelf inelkaar geknutselde houten planken (die overigens goed dienst hebben gedaan en nog steeds doen) eindelijk kunnen worden vervangen door een veilig en gekeurd systeem.

Met dank aan de Stichting Mont ventoux en alle sportieve mensen die - mede voor ons - de berg op gingen. Hulde!!

Mont Ventoux 2015 1Mont Ventoux 2015 10

Mont Ventoux 2015 14Mont Ventoux 2015 17