• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

14-11-2015 Prachtig geldbedrag van Stichting Mont Ventoux...

Ook dit jaar mocht Stichting Vaarwens meedoen als één van de goede doelen bij het sportieve evenement Mont Ventoux. Veel wandelaars, hardlopers en fietsers gingen voor de www.grootverzettegenkanker.nl, maar ook voor ons de berg bedwingen. In totaal leverde de actie € 580.198,- op, waarvan 40 % verdeeld werd ons een aantal goede doelen en 60% ging naar het KWF. Superblij ontvingen Evert en Inge gisteravond tijdens de feestelijke uitreiking een cheque van maar liefst € 12.500,- Een lang gekoesterde wens kan nu gerealiseerd worden, namelijk een universele lichtere aluminium oprij constructie achter op de Meander V zodat de door Evert zelf inelkaar geknutselde houten planken (die overigens goed dienst hebben gedaan en nog steeds doen) eindelijk kunnen worden vervangen door een veilig en gekeurd systeem.

Met dank aan de Stichting Mont ventoux en alle sportieve mensen die - mede voor ons - de berg op gingen. Hulde!!

Mont Ventoux 2015 1Mont Ventoux 2015 10

Mont Ventoux 2015 14Mont Ventoux 2015 17