Vaardagen 2009

Vaardag 054 op 25-05-2020

Een vaardag met dhr. Broekhuizen en familie.62 Dhr Broekhuizen 1

Het was deze dag helaas slecht weer met regen en harde wind. We lieten ons er niet van weerhouden om er topdag voor meneer Broekhuizen van te maken!

Vaarwel dappere vaargast
Auteur Vaarwens

WSV de Zuiderzee voor de ligplaats

Een verslag van de familie:

Een dagje genieten...
We reisden af met 6 personen naar Schellingwoude. Waar we op een boot zouden stappen. We wisten niet wat er komen ging. We lieten het allemaal over ons heen komen. Evert stond al te wachten toen we aan kwamen rijden. Inge was op de boot waar zij ons opwachten samen met de hond Joey. Wat een ontvangst en wat een warmte meteen van deze mensen. Na een kort praatje van Evert en Inge zijn we gaan varen. We bleven binnen op het IJ en het Noordzee kanaal varen want het weer werkte niet mee deze dag. Het was windkracht 6 en met heel veel regen. Jammer was dat. Maar de gezelligheid was er niet minder om. Iedereen had zo zijn plekje gevonden.  De twee mannen en twee vrouwen gingen achter Evert zitten en beide dames bleven in de huiskamer op de bank zitten kwekken. Er werd tussendoor heerlijke koffie /thee en met wat lekkers er bij geserveerd. Met de lunch zijn we bij een haventje aangemeerd, zodat we gezellig met z'n allen even rustig konden eten en natuurlijk met elkaar praten. Na de lunch zijn we verder gaan varen. Twee dames zijn op het achterdek in de tent bij de hond Joey gaan zitten. Wat een lief beestje, echt een allemans vriend. Aan een gezellige dag komt helaas een eind zo ook aan deze. Ik wilde jullie nog even hartelijk danke voor deze zeer warme dag (ondanks de regen en de wind). Jullie zijn echt hele geweldige, warme, schatte mensen. BEDANKT!!!

Namens : Louis en Paula Broekhuizen, Sander en Martje, Marian en Helga.

Dhr Broekhuizen 1
Dhr Broekhuizen 2