Vaardagen 2009

Vaardag 070 op 23-08-2009

Stichting Vaarwens heeft gevaren tijdens Delfsail.

Na veel voorbereidingen kreeg de Meander een plekje in de haven van Delfsail. Aanvankelijk waren er wat problemen met de bereikbaarheid voor gehandicapten en rolstoelgebruikers, maar dat loste zich snel op in de vorm van ‘een aantal sterke mannen’! De agenda stond vol met mensen die geselecteerd waren door o.a het UMCG en 'Het Behouden Huys' om een rondvaartje te maken door de haven van Delfsail. Het weer was voortreffelijk en de sfeer was ronduit ontspannen en gezellig. Veel zieke gasten en familie aan boord, hebben zich vergaapt aan de prachtige windjammers die afgemeerd lagen langs de kades.

Dank aan:
Organisatie Delfsail voor de mogelijkheid.
De beste kapitein die Sleepdienst Wagenborg ooit in dienst heeft gehad, Heino Smit en zijn vrouw Harma. Hij heeft alle Delfsaildagen aan het roer van de Meander V gezeten en alle vaardagen als vrijwilliger voor ons gevaren
Zijn vrouw Harma Smit heeft ons geholpen met de verzorging. Zo konden wij ons bezig houden met de gasten tijdens deze drukke dagen
en alle anderen die belangeloos hebben meegewerkt aan dit prachtige evenement.
Auteur Vaarwens

Delfsail Dag 1 09