• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

18-5-2016 Grote steun van Stichting ALS Nederland

Bijna de helft van onze vaargasten lijdt aan ALS, de vreselijke en (nu nog) ongeneeslijke spierziekte die mensen trapsgewijs alles afneemt en ten slotte ook het leven. De Stichting ALS Nederland heeft daarom besloten om Vaarwens dit jaar voor een groot deel deze vaardagen financieel te gaan ondersteunen. We zijn bijzonder blij met deze fantastische bijdrage en hulp in het verwezenlijken van de vaarwensen.

Dank Stichting ALS Nederland...

Wilt u meer informatie over de Stichting ALS en haar doel? Klik op onderstaand logo.

ALS