• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

5-5-2016 Vernieuwde website on line

Onze website was verouderd. Ze liep niet op een mobiele telefoon en het bijwerken werd langzamerhand een hele onderneming. Welldotcom besloot de gehele website te migreren naar een nieuwere versie. Daar is kennis voor nodig, maar dat heeft Welldotcom ruimschoots in huis. Na de migratie en voor ons enkele dagen ploeteren achter de PC, is het gelukt om onze internetsite www.vaarwens.nl in een nieuw jasje te steken. De verslagen vaardagen zijn nu weer tot op de laatste wens bijgewerkt.

Met dank aan Arjan Menger van Welldotcom.nl voor de fantastische begeleiding, de migratie en de inzet.

De vernieuwde website van Stichting Vaarwens is online. Welldotcom sponsorde de migratie en responsive template! Bezoek de website van Stichting Vaarwens en vergeet niet om een donatie te doen! Kijk voor meer info op:  https://welldotcom.nl/nieuws/projecten/73-migratie-en-responsive-template-stichting-vaarwens

Nieuwe site