• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Inschrijving Mont Ventoux 2016 van start

In het voorjaar 2014 kreeg Stichting Vaarwens bericht te zijn uitverkozen tot één van de goede doelen die de Stichting Mont Ventoux sponsort. In 2015 mochten we wederom van de partij zijn en konden daardoor een lang gekoesterde wens vervullen, namelijk een nieuwe oprijbrug om patienten aan boord te nemen.

Ook in 2016 hopen we weer mensen te kunnen motiveren om voor ons en dit superdoel te fietsen/hardlopen/wandelen. Vergeet niet mensen... iedere euro die bij deze organisatie binnenkomt, gaat er ook weer uit naar een goed doel en de kankerbestrijding!! Alle mensen zijn vrijwilligers!!

Over Groot Verzet tegen Kanker:

De Stichting Mont Ventoux is opgericht in 2007. De verbondenheid in het leven met en strijden tegen kanker is de belangrijkste waarde van de Stichting Mont Ventoux.

Lees alles en schrijf je in door op onderstaand logo te klikken:

logoPoster Mont Ventoux web