• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Januari 2018: Nieuwe scheepsstoffering gesponsord door Telstar

In de eerste week van het nieuwe jaar werd door de fa. http://www.telstar-marine.com geheel gesponsord de oude scheepsstoffering van de Meander V voor het eerste deel vervangen. Evert en Inge leven tijdelijk even op tuinstoeltjes, want het bankstel is nu aan de beurt. Het mag ook wel eens, na door duizenden gasten te zijn gebruikt. Met dank aan de fa. Telstar en onze vaarvrijwilliger Hans Ooms, die het verzoek spontaan voor ons indiende bij Telstar.

Stoffering 1Stoffering 2Stoffering 3Stoffering 4