• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

De Lintjesregen 57dag voor Koningsdag werden Evert en Inge (de oprichters van onze stichting) tijdens de lintjesregen beloond voor hun tomeloze inzet middels een lintje, ontvangen door de Burgemeester van Amsterdam Femke Halsema. Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • Bouw eigen vaarswensschip gaat voorspoedig

Bouw 62De bouw van het eigen vaarwensschip bij SRF Shipbuilding in Harlingen gaat voorspoedig. Bekijk de bouwvorderingen door op de foto te klikken.
    Let wel, we zijn er nog niet! Er is nog geld nodig voor de inrichting en er is ook nog geen budget voor de exploitatie van het schip. Blijf ons dus steunen!

Januari 2018: Nieuwe scheepsstoffering gesponsord door Telstar

In de eerste week van het nieuwe jaar werd door de fa. http://www.telstar-marine.com geheel gesponsord de oude scheepsstoffering van de Meander V voor het eerste deel vervangen. Evert en Inge leven tijdelijk even op tuinstoeltjes, want het bankstel is nu aan de beurt. Het mag ook wel eens, na door duizenden gasten te zijn gebruikt. Met dank aan de fa. Telstar en onze vaarvrijwilliger Hans Ooms, die het verzoek spontaan voor ons indiende bij Telstar.

Stoffering 1Stoffering 2Stoffering 3Stoffering 4