• De Meander V vraagt assistentie...

Diverse aanzichten vaarwensschip webNa ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een eigen schip voor Stichting Vaarwens te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item:"Het eigen schip"

NieuwsbriefDe onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek via een email te zenden aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Burgemeester Luzette Kroon wordt ambassadeur

Luzette Kroon zonder ketenMet trots kunnen we vermelden dat Luzetten kroon - burgemeester van de gemeente Waterland - is aangetreden als ambassadeur van Stichting Vaarwens. We zijn enorm vergheugd haar in ons Vaarwensteam te mogen opnemen en zijn haar dankbaar voor bereidwilligeheid. Welkom Luzette.
  • Gerard Holterman wordt nieuw bestuurslid.

Gerard Holterman BestuurslidMet trots kunnen we u melden dat Gerard Holterman ons nieuwe bestuurslid is geworden. Gerard heeft ervaring van advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering. Zijn expertise is zeer welkom in onze stichting, zeker nu de stichting een professionaliteitsslag maakt i.v.m. de toenemende groei van wensen en een eigen schip gaat bouwen.

Welkom Gerard!
  • Harrie Vriezen wordt onze nieuwe secretaris

Harrie Vriezen SecretarisWe zijn verheugd u te kunnen meedelen dat Dhr. Harrie Vriezen de functie van secretaris heeft overgenomen van Francoise Tanis. Harrie vervulde ondermeer functies als manager Planning en Control , Directeur Financien en change manager in diverse ziekenhuizen en zorginstellingen.
    Francoise blijft bestuurslid vanwege haar objectieve inbreng, maar haar agenda laat de drukkere functie van secretaris niet meer toe.

Welkom Harrie!

Maart 2018: Tekeningen Vaarwensschip klaar

Tekening schip 1Tekening schip 2Tekening schip 3Tekening schip 4
Dit wordt het dan... Jan Visser maakte samen met ons een prachtig ontwerp.

Onlangs hebben we samen met onze teamleden een vergadering gehad over de mogelijkheden om hiervoor de resterende financiën bijeen te krijgen. Heb je ideeën, altijd welkom!

Het bestuur heeft echter unaniem besloten dat er momenteel voldoende geld is om met de bouw te starten want het schip moet absoluut in 2019 in de vaart komen. We hopen in mei feestelijk de kiel te kunnen leggen.
Zodra er meer nieuws is, zullen we je op de hoogte houden.

Auteur Vaarwens.