• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Maart 2018: Tekeningen Vaarwensschip klaar

Tekening schip 1Tekening schip 2Tekening schip 3Tekening schip 4
Dit wordt het dan... Jan Visser maakte samen met ons een prachtig ontwerp.

Onlangs hebben we samen met onze teamleden een vergadering gehad over de mogelijkheden om hiervoor de resterende financiën bijeen te krijgen. Heb je ideeën, altijd welkom!

Het bestuur heeft echter unaniem besloten dat er momenteel voldoende geld is om met de bouw te starten want het schip moet absoluut in 2019 in de vaart komen. We hopen in mei feestelijk de kiel te kunnen leggen.
Zodra er meer nieuws is, zullen we je op de hoogte houden.

Auteur Vaarwens.