• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

19-3-2018: Twee broers steunen financieel bij bouw vaarwensschip

Met grote vreugde kunnen we bekend maken dat de gebroeders Henry en Gerard Holterman, een substantiële donatie doen voor het nieuwe vaarwens schip. Ervan uitgaande dat nog vele donateurs volgen, stellen zij zich voorlopig mede garant voor de start van de bouw van het nieuwe schip. Ook zij vinden met ons dat het schip in 2019 haar eerste gasten moet kunnen ontvangen.
Als iedereen zich aan de planning houdt, kunnen we in mei de kiellegging feestelijk vieren!

Chapeau voor deze twee donateurs, die ineens mogelijk maken wat welhaast onmogelijk leek.

Tekening schip 1