We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 249 Sail Kampen dag 4

De laatste Sail dag... weer een volle agenda!!

Even zag het er naar uit dat het weer ons in de steek zou laten, maar dat mocht de pret niet drukken. Met lachende gezichten komen onze vaargasten uit de ambulances en de busjes. De zeer behulpzame leden van Jachthaven ZC-37 staan klaar met hulp, koffie, liefde en gezelligheid. Een warm bad!! We gaan varen... schepen, bootjes, het wordt droog, iedereen geniet... Ach... wat willen we nog meer als we zoveel liefde in één dag kunnen delen!!

De Ambulancewensstichtingen voor het transport, jachthaven ZC-37 te Kampen voor de geweldige hulp bij het ontvangen van de gasten, WSV de Buitenhaven voor het gratis beschikbaar stellen van de ligplaats, Sail kampen voor de sponsoring, De Koninklijke Marinierskapel voor het benefietconcert, de Hema en Albert Heyn voor de sponsoring van de catering, alle vrijwilligers die ons op de vaardagen hielpen en iedereen die - op welke manier dan ook - ons heeft meegeholpen dit fantastische evenement te realiseren.

Auteur Vaarwens.

Sail dag 4 1