We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 248 Sail Kampen dag 3

Dag drie... weer een dag met een gouden randje...

Ambulances rijden af en aan.. rolstoelbusjes komen en gaan.. waar toch al die mensen vandaan?? Geweldig... iedereen geniet van Sail Kampen. De Thermometer wijst 21 graden aan, de zon schijnt en de Meander V schuift langzaam aan de vloot voorbij. Er is zoveel te zien... Er staat een stevige bries en dat geeft een extra dimensie aan Sail! Dank, Ambulancewens stichtingen, Sail Kampen, Jachthaven ZC-37 en Reinier Sijpkens voor je privé miniconcertjes... Het was prachtig!!

De Ambulancewensstichtingen voor het transport, jachthaven ZC-37 te Kampen voor de geweldige hulp bij het ontvangen van de gasten, WSV de Buitenhaven voor het gratis beschikbaar stellen van de ligplaats, Sail kampen voor de sponsoring, De Koninklijke Marinierskapel voor het benefietconcert, de Hema en Albert Heyn voor de sponsoring van de catering, alle vrijwilligers die ons op de vaardagen hielpen en iedereen die - op welke manier dan ook - ons heeft meegeholpen dit fantastische evenement te realiseren.

Auteur Vaarwens.

Sail kampen dag 3 1