Vaardagen 2010

Vaardag 090 op 18-05-2010

Een mooie dag voor dhr. Klaver en familie.

Hallo Inge en Evert.

We hebben op 18 mei erg genoten van jullie vaart over het IJ- en Markermeer. Mijn zwager, MS patiënt en rolstoelafhankelijk met een pacemaker, heeft duidelijk genoten van een heel ander dagpatroon. Ook mijn zuster, die als mantelzorger voor haar man fungeert, had duidelijk plezier.

Hij heeft duidelijk genoten van een heel ander dagpatroon.

We mochten kiezen en hebben gekozen voor Durgerdam, Pampus en de lunch in Almere haven. Op de terugweg naar de havens van Naarden en Muiden met een blik op het Muiderslot en de Groene Draeck, helemaal top. Geweldig dat de stichting vaarwens dit kan bewerkstelligen voor mensen met een handicap, die geen uitzicht hebben op beterschap. We zijn met jullie stichting in contact gekomen via het bezichtigen van het Paard van Marken. Een geweldig initiatief, aangezien wij toch wel moesten wachten om de vuurtoren te kunnen beklimmen, zo druk als het was. We hebben het ontvangst van jullie als heel prettig, ongedwongen, behulpzaam en interessant ervaren. Evert die geweldig kan praten over zijn hobby, boten, en Inge als gastvrouw en verdienstelijk schilderes. De boot ziet er tiptop uit, maar ja wat wil je met een schipper die werk van zijn hobby heeft gemaakt. We wensen jullie nog een behouden vaart voor al die mensen waarvoor jullie een wens in vervulling kunnen laten gaan.

De hartelijke groeten van
Siem Bruin, zwager van Dhr. Klaver

Vaarwel dappere man
Auteur Vaarwens.

Met dank aan de havendienst Almere voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten.

Fam Klaver 1
Fam Klaver 2