• De Meander V vraagt assistentie...

Diverse aanzichten vaarwensschip webNa ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een eigen schip voor Stichting Vaarwens te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item:"Het eigen schip"

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek via een email te zenden aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Burgemeester Luzette Kroon wordt ambassadeur

Luzette Kroon zonder ketenMet trots kunnen we vermelden dat Luzetten kroon - burgemeester van de gemeente Waterland - is aangetreden als ambassadeur van Stichting Vaarwens. We zijn enorm vergheugd haar in ons Vaarwensteam te mogen opnemen en zijn haar dankbaar voor bereidwilligeheid. Welkom Luzette.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

De Lintjesregen 57dag voor Koningsdag werden Evert en Inge (de oprichters van onze stichting) tijdens de lintjesregen beloond voor hun tomeloze inzet middels een lintje, ontvangen door de Burgemeester van Amsterdam Femke Halsema. Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • Bouwcontract ondertekend

Contract tekenenEen historisch moment! Gistermiddag werd het bouwcontract voor de bouw van het eigen vaarwensschip getekend bij SRF Shipbuilding in Harlingen. We gaan bouwen! Let wel, we zijn er nog niet! Er is nog geld nodig voor de inrichting en er is ook nog geen budget voor de exploitatie van het schip. Blijf ons dus steunen!

9-9-2018 Succesvolle Hiswa te water voor Vaarwens

De ‘natte’ Hiswa 2018 in Lelystad is voorbij. Dankzij vele enthousiaste vrijwilligers hebben we ons geweldig kunnen profileren en in totaal is er € 2723,45 opgehaald aan donaties. Met dank aan de Hiswa organisatie voor de gesponsorde ligplaats, dank alle vrijwilligers die een dag hebben gegeven om ons te helpen, dank aan alle belangstellenden en donateurs, dank aan WSV de Houtrib voor de gratis overnachtingen met de camper en speciale dank aan Theo en Marlies, die wederom zonder enige aarzeling met de Meander III naar Lelystad zijn gevaren en hun schip en tijd belangeloos beschikbaar hebben gesteld.

We kijken allen terug op een geslaagde Hiswa te water…

Hiswa-1
Hiswa-12