• De Meander V vraagt assistentie...

Diverse aanzichten vaarwensschip webNa ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een eigen schip voor Stichting Vaarwens te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item:"Het eigen schip"

NieuwsbriefDe onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek via een email te zenden aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Burgemeester Luzette Kroon wordt ambassadeur

Luzette Kroon zonder ketenMet trots kunnen we vermelden dat Luzetten kroon - burgemeester van de gemeente Waterland - is aangetreden als ambassadeur van Stichting Vaarwens. We zijn enorm vergheugd haar in ons Vaarwensteam te mogen opnemen en zijn haar dankbaar voor bereidwilligeheid. Welkom Luzette.
  • Gerard Holterman wordt nieuw bestuurslid.

Gerard Holterman BestuurslidMet trots kunnen we u melden dat Gerard Holterman ons nieuwe bestuurslid is geworden. Gerard heeft ervaring van advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering. Zijn expertise is zeer welkom in onze stichting, zeker nu de stichting een professionaliteitsslag maakt i.v.m. de toenemende groei van wensen en een eigen schip gaat bouwen.

Welkom Gerard!
  • Harrie Vriezen wordt onze nieuwe secretaris

Harrie Vriezen SecretarisWe zijn verheugd u te kunnen meedelen dat Dhr. Harrie Vriezen de functie van secretaris heeft overgenomen van Francoise Tanis. Harrie vervulde ondermeer functies als manager Planning en Control , Directeur Financien en change manager in diverse ziekenhuizen en zorginstellingen.
    Francoise blijft bestuurslid vanwege haar objectieve inbreng, maar haar agenda laat de drukkere functie van secretaris niet meer toe.

Welkom Harrie!

9-9-2018 Succesvolle Hiswa te water voor Vaarwens

De ‘natte’ Hiswa 2018 in Lelystad is voorbij. Dankzij vele enthousiaste vrijwilligers hebben we ons geweldig kunnen profileren en in totaal is er € 2723,45 opgehaald aan donaties. Met dank aan de Hiswa organisatie voor de gesponsorde ligplaats, dank alle vrijwilligers die een dag hebben gegeven om ons te helpen, dank aan alle belangstellenden en donateurs, dank aan WSV de Houtrib voor de gratis overnachtingen met de camper en speciale dank aan Theo en Marlies, die wederom zonder enige aarzeling met de Meander III naar Lelystad zijn gevaren en hun schip en tijd belangeloos beschikbaar hebben gesteld.

We kijken allen terug op een geslaagde Hiswa te water…

Hiswa-1
Hiswa-12