• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

9-9-2018 Succesvolle Hiswa te water voor Vaarwens

De ‘natte’ Hiswa 2018 in Lelystad is voorbij. Dankzij vele enthousiaste vrijwilligers hebben we ons geweldig kunnen profileren en in totaal is er € 2723,45 opgehaald aan donaties. Met dank aan de Hiswa organisatie voor de gesponsorde ligplaats, dank alle vrijwilligers die een dag hebben gegeven om ons te helpen, dank aan alle belangstellenden en donateurs, dank aan WSV de Houtrib voor de gratis overnachtingen met de camper en speciale dank aan Theo en Marlies, die wederom zonder enige aarzeling met de Meander III naar Lelystad zijn gevaren en hun schip en tijd belangeloos beschikbaar hebben gesteld.

We kijken allen terug op een geslaagde Hiswa te water…

Hiswa-1
Hiswa-12