• Gerard Holterman treedt af als bestuurslid.

Gerard Holterman BestuurslidWe kunnen u melden dat Gerard Holterman is afgetreden als bestuurslid. Gerard heeft ervaring van advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering en hij zal ons blijven bijstaan tijdens de bouw van het vaarwensschip.

Dank voor je inzet Gerard!
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

De Lintjesregen 57dag voor Koningsdag werden Evert en Inge (de oprichters van onze stichting) tijdens de lintjesregen beloond voor hun tomeloze inzet middels een lintje, ontvangen door de Burgemeester van Amsterdam Femke Halsema. Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • 30-9-2019 Francoise draagt stokje over aan Frans

Harrie Vriezen SecretarisEr heeft zich een kleine bestuurswisseling voorgedaan, want onze trouwe Francoise heeft het stokje overgedragen aan Frans de Jong. Frans is begonnen bij Pierson, Heldering & Pierson in 1980, en van 1984 tot 1992 heeft hij gewerkt in de geldhandel bij de firma Wallich & Matthes. Daarna werkte hij als directeur Group Treasury bij de Athlon Groep NV tot 2002 en vervolgens bekleedde diezelfde functie bij Delta Lloyd NV tot maart 2017. Kennis genoeg dus.
    Wees welkom Frans!!!

28-8-2018: Een zeer drukke zomer...

Het is een zeer drukke zomer met vaarwensen, met vergaderingen over het nieuwe Vaarwensschip, met evenementen, met bezoeken, met acties en activiteiten... Evert en Inge varen het water dun met de Meander V en maken zelfs tijd om tussen de vaardagen door het schip te tonen op diverse evenementen ter promotie van hun levenswerk. Zo lag de Meander V in Muiden tijdens vlaggetjesdag, in Medemblik tijdens de Waterweken, op Pampus tijdens Sail Pampus en voer ze mee met de vlootschouw van Clean2Antartica, waar veel pers op af kwam. Straks is er de Hiswa te water en er staan nog veel meer evenenementen en vaardagen aan te komen want het jaar is nog lang niet om...

Sterkte Evert en Inge en dank aan alle vrijwilligers die hun bij staan!

-Sail-Leiden-2018-18
-Sail-Leiden-2018-9