• Vrijwilligers gezocht voor Unox Nieuwjaarsduik!

unox nieuwjaarsduik scheveningenBeste mensen, er worden nog steeds vrijwilligers gevraagd voor de Nieuwjaarsduik Scheveningen 2020!!

Het meest Hollandse evenement van Nederland komt er weer aan, de Unox Nieuwjaarsduik! En goed nieuws, want Stichting Vaarwens is het goede doel! Meld je aan en krijg sowieso een gave Unox handdoek. Daarnaast krijgt diegene die de meeste vrijwilligers aanmeldt een gave Weber barbecue en de runner-up 4 tickets voor de Unox Efteling dag. Ook verloten we nog een stamppot pakket onder alle vrijwilligers. Dus neem zeker ook je familie, vrienden en collega’s mee! Iedereen kan meehelpen om het tot een succes te maken. Je kunt je aanmelden tot 7 december. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Voor meer info: www.unox.nl/nieuwjaarsduik.html
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

De Lintjesregen 57dag voor Koningsdag werden Evert en Inge (de oprichters van onze stichting) tijdens de lintjesregen beloond voor hun tomeloze inzet middels een lintje, ontvangen door de Burgemeester van Amsterdam Femke Halsema. Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • 30-9-2019 Francoise draagt stokje over aan Frans

Harrie Vriezen SecretarisEr heeft zich een kleine bestuurswisseling voorgedaan, want onze trouwe Francoise heeft het stokje overgedragen aan Frans de Jong. Frans is begonnen bij Pierson, Heldering & Pierson in 1980, en van 1984 tot 1992 heeft hij gewerkt in de geldhandel bij de firma Wallich & Matthes. Daarna werkte hij als directeur Group Treasury bij de Athlon Groep NV tot 2002 en vervolgens bekleedde diezelfde functie bij Delta Lloyd NV tot maart 2017. Kennis genoeg dus.
    Wees welkom Frans!!!

30-9-2019 Bestuurswisseling tijdens klein jubileum

Gisteren, 30 september 2019, was het al weer 12 ½ jaar geleden dat we onze eerste vaarwens maakten met de 16 jarige Tara. Nu zijn we bijna 700 vaarwensen verder en bouwen een eigen vaarwensschip voor de stichting. Vaarwens groeit gestaag en tijdens de bestuursvergadering gisteravond hebben we dit heuglijke feit gevierd. Om de professionaliteit van vaarwens te waarborgen was er ook een wisseling in bestuur nodig. Frans de Jong neemt de bestuurdersstoel over van Francoise Tanis die het bestuur verlaat en Inge draagt het voorzitterschap over aan Liselotte van Donselaar. Inge wordt directeur bestuurder. Succes iedereen.

Bestuur 12
Bestuur 14