• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

30-9-2019 Bestuurswisseling tijdens klein jubileum

Gisteren, 30 september 2019, was het al weer 12 ½ jaar geleden dat we onze eerste vaarwens maakten met de 16 jarige Tara. Nu zijn we bijna 700 vaarwensen verder en bouwen een eigen vaarwensschip voor de stichting. Vaarwens groeit gestaag en tijdens de bestuursvergadering gisteravond hebben we dit heuglijke feit gevierd. Om de professionaliteit van vaarwens te waarborgen was er ook een wisseling in bestuur nodig. Frans de Jong neemt de bestuurdersstoel over van Francoise Tanis die het bestuur verlaat en Inge draagt het voorzitterschap over aan Liselotte van Donselaar. Inge wordt directeur bestuurder. Succes iedereen.

Bestuur 12
Bestuur 14