• Schepenverhuizing...

Monndam 1Per 1-7-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit de Amsterdam Marina overgevaren door onze beheerder DirkJan samen met KNRM schipper Sijmon uit Marken. De MS Vaarwens heeft de Meander V haar – door Jachthaven Waterland gesponsorde - oude ligplaats ingenomen in het toegangskanaal. De Meander V kreeg een andere ligplaats in Jachthaven Waterland – locatie Hemmeland – toegewezen. Beide schepen gaan vanaf heden de Gouwzee en omgeving ‘onveilig maken’…
  • Havenkantoor in gebruik genomen

Monndam 1Ons fonkelnieuwe kantoor is overgevaren naar Jachthaven Naarden waar we een mooie ligplaats hebben gekregen. Nu nog inrichten en in bedrijf stellen, maar over eeen dikke week kunnen we er kantoor houden. Onze medewerker Ulco Proost zal het kantoor veelvuldig gebruiken, maar het is niet continue bemand. Bezoek is dus uitsluitend op afspraak. Klik hier om de locatie te bekijken
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.

30-9-2019 Bestuurswisseling tijdens klein jubileum

Gisteren, 30 september 2019, was het al weer 12 ½ jaar geleden dat we onze eerste vaarwens maakten met de 16 jarige Tara. Nu zijn we bijna 700 vaarwensen verder en bouwen een eigen vaarwensschip voor de stichting. Vaarwens groeit gestaag en tijdens de bestuursvergadering gisteravond hebben we dit heuglijke feit gevierd. Om de professionaliteit van vaarwens te waarborgen was er ook een wisseling in bestuur nodig. Frans de Jong neemt de bestuurdersstoel over van Francoise Tanis die het bestuur verlaat en Inge draagt het voorzitterschap over aan Liselotte van Donselaar. Inge wordt directeur bestuurder. Succes iedereen.

Bestuur 12
Bestuur 14