• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

30-9-2019 Bestuurswisseling tijdens klein jubileum

Gisteren, 30 september 2019, was het al weer 12 ½ jaar geleden dat we onze eerste vaarwens maakten met de 16 jarige Tara. Nu zijn we bijna 700 vaarwensen verder en bouwen een eigen vaarwensschip voor de stichting. Vaarwens groeit gestaag en tijdens de bestuursvergadering gisteravond hebben we dit heuglijke feit gevierd. Om de professionaliteit van vaarwens te waarborgen was er ook een wisseling in bestuur nodig. Frans de Jong neemt de bestuurdersstoel over van Francoise Tanis die het bestuur verlaat en Inge draagt het voorzitterschap over aan Liselotte van Donselaar. Inge wordt directeur bestuurder. Succes iedereen.

Bestuur 12
Bestuur 14