• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

De Lintjesregen 57dag voor Koningsdag werden Evert en Inge (de oprichters van onze stichting) tijdens de lintjesregen beloond voor hun tomeloze inzet middels een lintje, ontvangen door de Burgemeester van Amsterdam Femke Halsema. Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • 'Vaarwens' te water!

Bouw 62De 'Vaarwens' is te water en zal binnenkort naar Monnickendam worden gevaren. De eerste ervaringen en vaareigenschappen zijn zeer positief! De 28ste maart zal ze feestelijk Monnickendam binnevaren om daarna de vaarwensen te gaan vervullen en de Meander V te ondersteunen.
  • Winterstop

Wintervaren 12Na 30 november 2019 vaart de Meander V helaas tijdens de winterperiode niet meer. Evert en Inge nemen even hun schip en de tijd voor zichzelf.
    Vanaf eind februari 2020 is de Meander V weer inzetbaar en is het intakeformulier weer online.
    Dank voor uw begrip.

30-9-2019 Bestuurswisseling tijdens klein jubileum

Gisteren, 30 september 2019, was het al weer 12 ½ jaar geleden dat we onze eerste vaarwens maakten met de 16 jarige Tara. Nu zijn we bijna 700 vaarwensen verder en bouwen een eigen vaarwensschip voor de stichting. Vaarwens groeit gestaag en tijdens de bestuursvergadering gisteravond hebben we dit heuglijke feit gevierd. Om de professionaliteit van vaarwens te waarborgen was er ook een wisseling in bestuur nodig. Frans de Jong neemt de bestuurdersstoel over van Francoise Tanis die het bestuur verlaat en Inge draagt het voorzitterschap over aan Liselotte van Donselaar. Inge wordt directeur bestuurder. Succes iedereen.

Bestuur 12
Bestuur 14