• Schepenverhuizing...

Monndam 1Per 1-7-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit de Amsterdam Marina overgevaren door onze beheerder DirkJan samen met KNRM schipper Sijmon uit Marken. De MS Vaarwens heeft de Meander V haar – door Jachthaven Waterland gesponsorde - oude ligplaats ingenomen in het toegangskanaal. De Meander V kreeg een andere ligplaats in Jachthaven Waterland – locatie Hemmeland – toegewezen. Beide schepen gaan vanaf heden de Gouwzee en omgeving ‘onveilig maken’…
  • Havenkantoor in gebruik genomen

Monndam 1Ons fonkelnieuwe kantoor is overgevaren naar Jachthaven Naarden waar we een mooie ligplaats hebben gekregen. Nu nog inrichten en in bedrijf stellen, maar over eeen dikke week kunnen we er kantoor houden. Onze medewerker Ulco Proost zal het kantoor veelvuldig gebruiken, maar het is niet continue bemand. Bezoek is dus uitsluitend op afspraak. Klik hier om de locatie te bekijken
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.

3-11-2019: MPM roeirace levert superbedrag op

We hebben het geweldige evenement de 28e Muiden-Pampus-Muiden roeirace- waarbij we VIP schip waren en tevens het 'goede doel' - afgerond met een geweldige prijsuitreiking in de feesttent. Vele roeiers stortten hun borg in de collectebus van Stichting Vaarwens en het bracht maar liefst € 2500,- op, dat Inge en Evert op het podium mochten ontvangen! Met ontzettend veel dank aan de organisatie van deze fantastische roeirace.

MPM 2019 27

MPM 2019 09