• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

De Lintjesregen 57dag voor Koningsdag werden Evert en Inge (de oprichters van onze stichting) tijdens de lintjesregen beloond voor hun tomeloze inzet middels een lintje, ontvangen door de Burgemeester van Amsterdam Femke Halsema. Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • 'Vaarwens' te water!

Bouw 62De 'Vaarwens' is te water en zal binnenkort naar Monnickendam worden gevaren. De eerste ervaringen en vaareigenschappen zijn zeer positief! De 28ste maart zal ze feestelijk Monnickendam binnevaren om daarna de vaarwensen te gaan vervullen en de Meander V te ondersteunen.
  • Winterstop

Wintervaren 12Na 30 november 2019 vaart de Meander V helaas tijdens de winterperiode niet meer. Evert en Inge nemen even hun schip en de tijd voor zichzelf.
    Vanaf eind februari 2020 is de Meander V weer inzetbaar en is het intakeformulier weer online.
    Dank voor uw begrip.

3-11-2019: MPM roeirace levert superbedrag op

We hebben het geweldige evenement de 28e Muiden-Pampus-Muiden roeirace- waarbij we VIP schip waren en tevens het 'goede doel' - afgerond met een geweldige prijsuitreiking in de feesttent. Vele roeiers stortten hun borg in de collectebus van Stichting Vaarwens en het bracht maar liefst € 2500,- op, dat Inge en Evert op het podium mochten ontvangen! Met ontzettend veel dank aan de organisatie van deze fantastische roeirace.

MPM 2019 27

MPM 2019 09