• Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Reanimatiecursussen 2021 gestart

ZVE veiligheid https://www.zve-veiligheid.nl/ geeft onze vrijwilligers weer een gratis reanimatiecursus. Zo blijven we allemaal scherp. Gisteren was de eerste cursusdag. Dank voor je inzet Vincent Vivié.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze zomerperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

09-09-2019 Hiswa te water groot succes...

Terugkijkend op een prachtige HISWA te water, willen we dankzeggen aan de Hiswa voor de expositieruimte, de vrijwilligers voor hun inzet, alle donateurs die tezamen € 2031,33 doneerden, de Altena Groep die € 3000,- schonk,  en aan iedereen die aan het welslagen van deze superbeurs heeft bijgedragen. Tot volgend jaar. Hopelijk kunnen we dan met ons eigen vaarwensschip exposeren...

Hiswa dag 1
Hiswa dag 2 1