We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 273 op 21-07-2014

Na hitte komt verkoeling en varen...273 Ciska Lagendijk 018

Na een heupoperatie en een comasituatie van 5 dagen ontwaakte Ciska enkele jaren geleden. Ze bleek halfzijdig verlamd en geïnfecteerd te zijn met een zeldzame bacterie. Dat was het begin van een lange strijd! Ciska ligt nu al 3 jaren op bed, kan nagenoeg niets en vecht en vecht... Vandaag kon Ciska er even uit, precies zoals ze het wilde, met haar geliefden naast zich, de natuurelementen om zich heen, stevige wind, hevige regenbuien, een slingerend schip, grommende motoren en frisse lucht!! Fantastisch dat je zo kan genieten van iets dat voor ons zo gewoon is!!

Auteur Vaarwens

Marina Monnickendam voor de gastvrijheid
De Stichting Ambulancewens voor het vervoer.
KNZ&RV te Muiden voor de gastvrijheid.
Bakker Gutter voor de catering.
Alice, vaarvrijwilliger.

Het dankbericht van Ciska:

Iedereen maakt wel eens zware cq. moeilijke tijden mee. Over het algemeen zijn deze periodes best te dragen. Zolang er soms nog mooie en leuke dingen dingen tegenover staan, klein of groot. Daarom is het GEWELDIG dat je mensen zoals Evert en Inge tegenkomt!! De mogelijkheid om even uit de geïsoleerdheid te komen door mee te mogen varen op de Meander! Als je jaren nagenoeg niet meer buiten komt, dan maakt het eigenlijk niet uit wat voor weer je hebt. Wind, storm, bewolkt, hagel, sneeuw, regen, zonneschijn of blauwe lucht. Alles is mooi!!Het gaat om het gevoel dat je LEEFT!!

Lieve Evert en Inge, onze dank is enorm groot dat we hebben mogen genieten en lol hebben gehad bij jullie aan boord! Samen met alle vrijwilligers is het een geweldige dag geworden. We kunnen er weer even tegenaan!!

Veel liefs en een dikke kus,

Robert, Ciska en Nina

Ciska Lagendijk 002