• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Mei 2017: Bestuurswisseling

I.v.m. de uitbreidingen van de activiteiten en het plan om een tweede schip in de vaart te brengen, hebben Inge en Evert samen met het bestuur unaniem besloten dat ze meer ondersteuning kunnen gebruiken. Daarvoor was een bestuurswisseling noodzakelijk en kunnen we met trots melden dat:

Robert Diele Penningmeester
Dhr. Robert Diele
onze nieuwe penningmeester wordt.
Robert heeft zijn sporen in de financiële wereld als Belastingadviseur ruimschoots verdiend en is momenteel werkzaam bij Van den Heuvel & Van Dalen.
Welkom Robert.

Marc Siedenburg Bestuurslid
Marc Siedenburg
een functiewijziging heeft gekregen.
Marc heeft als penningmeester graag plaats gemaakt voor meer expertise op dit gebied, maar blijft enthousiast bestuurslid van de stichting.
Dank Marc!

Bets Borgmeijer v.m. bestuurslid
Mw. Bets Borgmeijer
het bestuur verlaat.
Bets verlaat de stichting vanwege haar eigen drukke werkzaamheden bij autobedrijf Borgmeijer te Zwolle. We willen Bets enorm veel dank zeggen voor de afgelopen 10 jaren inzet als bestuurslid.
Veel dank Bets.

Kijk voor het voltallige bestuur en de samenstelling van onze stichting op de pagina: STICHTINGSINFO