• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Westland Voor Vaarwens Actie

Geweldige najaarsactie van Westland voor Vaarwens! Lees alles op hun site en doe mee om onze stichting te ondersteunen.
Bezoek de site op "http://www.westlandreport.nl/agenda/westland-vaarwens-actie/

Koop een lot en doe mee!
Vaarwens lot VRVR copy

Met de opzet van de actie "Westland Voor Vaar Wens" zetten zij zich persoonlijk in om het het prachtige werk van Stichting Vaarwens bekender te maken en middels aanwezigheid bij een groot aantal evenement geld op te halen voor deze Stichting. De cheque met het eind bedrag in 2017 van deze activiteiten wordt op 7 oktober 2017 bij afsluiting van het BreejeDurp Oldtimer Festival 2017 aan het bestuur overhandigd.

Activiteiten:

7 juli 2017 Braderie ’s-Gravenzande

11 en 12 augustus Braderie De Lier

16 en 18 augustus Braderij Naaldwijk

9 september Monumentendag Hofpark Wateringen

Historische Buitenplaats Ockenburgh

7 oktober 2017 BreejeDurpOldtimer Festival ‘s-Gravenzande

Opbrengst van de toertocht voor auto’s en brommers wordt geschonken aan Stichting Vaarwens.

Op al deze activiteiten zijn we aanwezig met de promotie kraam WestlandvoorVaarwens met:

Verkoop van loten, knuffels, sleutelhangers en familiespellen.

Informatie over Stichting Vaarwens, loterij en inschrijving BreejeDurpOldtimerFestival2017. De opbrengst van deze activiteiten en de loterij wordt ook op 7 oktober 2017 aan het bestuur van Stichting Vaarwens overhandigd.

Loterij WestlandVoorVaarwens

Naast een geldprijs van € 449,00 zijn er 60 Waardebonnen t.w.v. € 50,00, 20 slagroomtaarten t.w.v. € 35,00 en 20 familiespellen twv. € 25 te winnen.