Stichting Vaarwens Nieuws

Westland Voor Vaarwens Actie

Geweldige najaarsactie van Westland voor Vaarwens! Lees alles op hun site en doe mee om onze stichting te ondersteunen.
Bezoek de site op "http://www.westlandreport.nl/agenda/westland-vaarwens-actie/

Koop een lot en doe mee!
Vaarwens lot VRVR copy

Met de opzet van de actie "Westland Voor Vaar Wens" zetten zij zich persoonlijk in om het het prachtige werk van Stichting Vaarwens bekender te maken en middels aanwezigheid bij een groot aantal evenement geld op te halen voor deze Stichting. De cheque met het eind bedrag in 2017 van deze activiteiten wordt op 7 oktober 2017 bij afsluiting van het BreejeDurp Oldtimer Festival 2017 aan het bestuur overhandigd.

Activiteiten:

7 juli 2017 Braderie ’s-Gravenzande

11 en 12 augustus Braderie De Lier

16 en 18 augustus Braderij Naaldwijk

9 september Monumentendag Hofpark Wateringen

Historische Buitenplaats Ockenburgh

7 oktober 2017 BreejeDurpOldtimer Festival ‘s-Gravenzande

Opbrengst van de toertocht voor auto’s en brommers wordt geschonken aan Stichting Vaarwens.

Op al deze activiteiten zijn we aanwezig met de promotie kraam WestlandvoorVaarwens met:

Verkoop van loten, knuffels, sleutelhangers en familiespellen.

Informatie over Stichting Vaarwens, loterij en inschrijving BreejeDurpOldtimerFestival2017. De opbrengst van deze activiteiten en de loterij wordt ook op 7 oktober 2017 aan het bestuur van Stichting Vaarwens overhandigd.

Loterij WestlandVoorVaarwens

Naast een geldprijs van € 449,00 zijn er 60 Waardebonnen t.w.v. € 50,00, 20 slagroomtaarten t.w.v. € 35,00 en 20 familiespellen twv. € 25 te winnen.