• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Ambassadeur Klaas Wilting opent Oldtimer festival voor Vaarwens

De stichting vaarwens - waar ik ambassadeur van ben - heeft gelukkig veel enthousiaste donateurs, sponsors en supporters.
Zij weten hoe belangrijk het is voor een terminale patiënt en directe familie, om nog een keer die bijzondere wens in vervulling te zien gaan; namelijk te mogen varen met een bijzonder schip. Hoewel het een vrijwilligersorganisatie is, kan de stichting niet zonder financiële middelen. Gelukkig zijn er allerlei initiatieven om met de huidige 'de Meander V' te kunnen blijven varen en wensen in vervulling laten gaan. Zo mag ik als ambassadeur van Vaarwens op 7 oktober 2017 het 'BreejeDurp Oldtimer' festival openen.

Kijk ook op hun Facbookpagina: http://bit.ly/2vV6asO.

Een geweldig Toerrit festijn waaraan zo'n 150 klassieke auto's deelnemen. Te zien zijn o.a. een Lelijke Eend uit de 70er jaren, maar ook een Auburn uit 1928 en een zeldzame Mercedes Guliwing 300 S uit 1963. Er is nog veel meer moois, te veel om op te noemen. Ik vind het als liefhebber van klassieke auto's fantastisch. Misschien heeft u ook nog zo'n mooie klassieke auto. Doe dan mee op 7 oktober. Per equipe is het slechts 30 euro en de opbrengst van dit prachtige evenement is voor de STICHTING VAARWENS. Naast een mooie toerrit voor auto's is er ook een toertocht uitgezet voor klassieke brommers. Brommers van 60 of 70 jaar oud komen werkelijk overal vandaan. Natuurlijk is er ook volop muziek en zang. Wie wil niet aan dit prachtige evenement deelnemen of er bij zijn en daarbij ook nog een prachtig doel, 'Vaarwens' steunen? Inschrijven op www.hetbarrel.com. De opbrengst is voor Stichting Vaarwens.

Ik ben erbij en wil u graag ontmoeten. KOPIEER dit bericht zoveel mogelijk en zet het op uw tijdlijn van Facebook om zoveel mogelijk mensen te enthousiasmeren voor dit bijzondere evenement.

Klaas Wilting, Ambassadeur Vaarwens.

Klaas roer