• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

31-7-2015 Meander V Boot van het jaar bij Sneekweek

Tip: Een klik op de foto verwijst u naar een mooie fotocollage op onze Facbookpagina:

Tekst vanaf de SneekWeek site (met hartelijk dank voor de benoeming):

"De boot van het Jaar Meander V van stichting vaarwens‬ bij de Waterpoort."

Sneekweek

Weet je dat ze al honderden terminale patienten een fantastische vaardag hebben bezorgd?
Kom het indrukwekkende schip morgen bekijken naast de Waterpoort tussen 14-17 uur. De hartelijke bemanning heet je van harte welkom!

"Meander V Boot van het Jaar 2015

Door Wim Walda op 24 juli 2015 Sneekweek

SNEEK – Tijdens de officiële opening van de Sneekweek op vrijdagavond 31 juli, heeft Sneek Promotion de 'Meander V' van stichting Vaarwens tot Boot van het Jaar 2015 benoemd. Sinds 2007 vaart de ex-loodstender 'Meander V' over de Nederlandse wateren met patiënten die in hun laatste levensfase verkeren.

De inmiddels honderden vaardagen en de waardevolle betekenis van deze dag voor de terminale patiënten en hun naasten, en het feit dat deze vaardagen op de meren van Zuidwest Friesland plaats vinden, is voor het bestuur van Sneek Promotion reden geweest voor deze eervolle benoeming. De 'Meander V' en haar vrijwillige bemanning worden hiermee tijdens de opening van de 80e Sneekweek in het zonnetje gezet, waarmee tevens het belang van de Stichting Vaarwensen wordt onderstreept."