• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

April 2015: Dr. Hester S.A. Oldenburg treedt toe tot comité van aanbeveling

We zijn erg trots dat Dr. Hester S.A. Oldenburg is toegetreden tot ons comité van aanbeveling. Welkom Dr. Oldenburg!

Drs. Oldenburg

Dr. Oldenburg is oncologisch chirurg in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis te Amsterdam.

Daarnaast is Dr. Oldenburg auteur van 'Het borstkankerboek' dat in oktober 2007 is uitgegeven. Een volledig herziene versie ervan kwam uit in 2013.Borstkankerboek

Info Dr. Oldenburg: (bron Linkedin)

Is lid van de raad van toezicht van de Stichting Pink Ribbon van 2012 tot op heden, is voorzitter IKA Mammawerkgroep vanaf 2011 tot op heden, was voorzitter Mammachirurgen NVCO van 2012 tot 2014, werkte op de afdeling chirurgie VUMC en Kennemer Gasthuis van 1993 tot 1999, was research fellow aan Cornell University Medical Center van 1991 tot 1993 en werkte van 1989 tot 1991 in het VUMC.