• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

4-9-2015 Bouwregatta Enkhuizen sponsort SVW.

De eerste septemberdagen stonden voor de Meander V en haar bemanning in het teken van de Bouwregatta Enkhuizen die werd gehouden op 4-9-2015. De Meander V was startschip en er voeren een kleine 40 schepen mee in een recreatieve baan. Dit omdat de stormachtige wind roet in de wedstrijdplannen gooide m.b.t. een wedstrijdparcours. Toch heeft iedereen gevaren en genoten. Het feest werd afgesloten met een diner in de grote hal van Messink in Enkhuizen, waar Evert en Inge een korte presentatie mochten houden. Ze kregen een cheque overhandigd van maar liefst € 5000,-! Geweldig... we kunnen er weer velen een gratis vaardag van aanbieden.
Dank bestuur en sponsors van de Bouwregatta Enkhuizen!
Evert en Inge

Bouwregatta Laurens

Bekijk meer foto's via Facebook door op bovenstaande foto te klikken .

Bouwregatta 2015 152