We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 236 op 27-02-2014

Het nuttige met het aangename verenigen...236 Art 3

Vandaag waren de werkzaamheden aan de Meander V bij de Kromhoutwerf klaar en zijn we vertrokken naar Muiden om daar onze eerst geplande vaardagen te maken. Het is bewolkt, miezerig en koud, maar dat mag niet deren. Binnen brandt de kachel en het is behaaglijk achter het glas. Inge is minder fortuinlijk, want zij moet naar buiten om te schutten bij de Oranjesluizen. Art is gast en sponsor tegelijk, en hij wilde graag mee het schip overvaren naar Muiden. Hij geniet van alles om zich heen en hij maakt massa's filmpjes en foto's met de telefoon.

"Heb ik een mooie herinnering als ik thuis ben!" roept Art vanaf het voordek.

Uiteraard moet er getankt worden want de vaardagen komen er aan. Er gaat een slordige 3500 liter in de tanks en de Meander ligt direct wat dieper en rustiger op het water.

We nestelen ons in in Muiden, brengen Art weg en halen de auto op...  We zijn er klaar voor, laat het seizoen maar beginnen!!

Auteur Vaarwens.

Met dank aan de Kromhoutwerf voor de winterligplaats en sponsor Art voor de financiele ondersteuning.

Art 1
Art 2