Juli 2022: Gala voor Stichting Vaarwens

Onlangs was ambassadeur Klaas Wilting in Monnickendam bij Evert en Inge op hun mooie Vaarwensschip de Meander V. Hij heeft een prima bespreking gehad met beiden over het op 12 september te houden Gala voor Vaarwens in het Kasteel de Wittenburg te Wassenaar.. dat hij samen met organisator Ronald Schut en mede ambassadeur Peter Douglas organiseert. De opbrengst van dit Gala is voor Stichting Vaarwens.

Klaas Wilting vermeld op zijn facebook pagina; "Stichting Vaarwens zorgt dat de wens wordt vervuld van de mens die in de laatste levensfase is en nog graag één keer met directe naasten een mooie tocht met het Vaarwensschip wil maken. Daar doen wij organisatoren, Ronald Schut, Peter Douglas en ik het voor. Gelukkig hebben velen zich al aangemeld om bij dit Gala aanwezig te zijn, maar er zijn nog plaatsen beschikbaar. Het is prachtig met deze Stichting iets voor de medemens te kunnen doen. Ook aanwezig zijn? Neem contact met mij of met Ronald Schut op onder de volgende contactitems: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Er zijn nog kaarten en tafels beschikbaar.

Gala KAART