• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

10-5-2020: We varen weer...

Vanwege de corona crisis lag alles stil en is alles afgelast. Er bleven echter hartenkreten binnenkomen met vaarwensen en nu de maatregelen enigszins versoepeld zijn, durven we het weer aan. Er is uitvoerig overleg geweest met de handhavende instanties in Amsterdam en uiteindelijk kregen we 'groen licht' om met kleine groepen en de RIVM regels in acht nemende, de trossen los te mogen gooien en de spoedwensen te gaan vervullen. Onderhand zijn er al weer een aantal wensen verslagen en toegevoegd op onze pagina 'verslagen vaardagen 2020'.

Laten we hoepen dat de corona ellende snel achter de rug is en we weer volop met groete grotere gezelschappen kunnen varen, maar hiermee zijn we al erg in onze nopjes...

720 Kees 26721 Vera 69722 Gerard 17723 Ilse 21