• Schepenverhuizing...

Vaarwens muiden 4Per 1-10-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit Monnickendam overgevaren naar de KNZ&RV te Muiden door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende maand van daaruit haar vaardagen. De Meander V zwerft wat rond en blijft inzetbaar als reserveschip.
  • Havenkantoor in gebruik genomen

Monndam 1Ons fonkelnieuwe kantoor ligt in Jachthaven Naarden waar we een mooie ligplaats hebben gekregen. Onze medewerker Ulco Proost zal het kantoor veelvuldig gebruiken, maar het is niet continue bemand. Bezoek is dus uitsluitend op afspraak. Klik hiernaast in de module om de locatie te bekijken.
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

10-5-2020: We varen weer...

Vanwege de corona crisis lag alles stil en is alles afgelast. Er bleven echter hartenkreten binnenkomen met vaarwensen en nu de maatregelen enigszins versoepeld zijn, durven we het weer aan. Er is uitvoerig overleg geweest met de handhavende instanties in Amsterdam en uiteindelijk kregen we 'groen licht' om met kleine groepen en de RIVM regels in acht nemende, de trossen los te mogen gooien en de spoedwensen te gaan vervullen. Onderhand zijn er al weer een aantal wensen verslagen en toegevoegd op onze pagina 'verslagen vaardagen 2020'.

Laten we hoepen dat de corona ellende snel achter de rug is en we weer volop met groete grotere gezelschappen kunnen varen, maar hiermee zijn we al erg in onze nopjes...

720 Kees 26721 Vera 69722 Gerard 17723 Ilse 21