We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 268 op 07-07-2014

De mooiste dag van de week was voor Elly...268 Elly Damn 024

Zondag hoosde het, maandag mooi weer, dinsdag, woensdag... ach, het is wisselvallig weer. Laat nou die prachtige maandag de vaardag van Elly zijn... Elly is getroffen door A.L.S in het eindstadium en kan nagenoeg niets meer. De Stichting Ambulance Wens Nederland haalt haar uit Tiel en brengt Elly veilig naar Monnickendam. Daar schijnt de zon... Elly wil graag in haar rolstoel want haar rug is doorgelegen, dus zetten we haar over. Eenmaal aan boord, geniet ze van alles wat haar ten deel valt. Als Evert zegt dat ze nog in kostuum op de foto kunnen in Volendam, glundert ze van oor tot oor. Het was een superdag... Met dank aan de vaarvrijwilligsters Elly en Joke, Kees en Coby van de SAW, bakker Gutter voor de catering en fotoshop de Boer voor de gratis foto. Dag lieve Elly... goede reis...

Auteur Vaarwens.

Marina Monnickendam voor de gastvrijheid.
Havendienst Volendam voor de gastvrijheid.
Bakker Gutter voor de catering.
De Stichting Ambulancewens voor het vervoer.
Foto de Boer voor de gratis foto.
Vaarvrijwilligers Ellie en Joke.

Elly Damn 003
Elly Damn 006