• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Maart 2015 Egbert-Jan Weeber bij comité van aanbeveling

Met trots kunnen we u meedelen dat acteur/DJ Egbert-Jan Weeber is toegetreden tot ons comité van aanbeveling. Welkom Egbert-Jan!

Egbert Jan Weeber

Site: http://www.djguide.nl/djinfo.p?djid=4681

Biografie Egbert-Jan: (Bron Wikipedia)

Michiel de Ruiyter

Egbert Jan Weeber volgde HAVO aan het Maartenscollege in Haren. Op jonge leeftijd werd vastgesteld dat Weeber last had van dyslexie, mede door zijn lees- en leerproblemen behaalde hij zijn diploma niet. Na de middelbare school studeerde hij vier jaar aan de Vooropleiding Theater (De Noorderlingen) in Groningen. Hij ging verder met theater en debuteerde in 2000 in de BNN-serie Finals in de rol van Patrick. In datzelfde jaar had hij een rol in "Baantjer".

Hij kreeg in het jaar erna de hoofdrol in de telefilm "Uitgesloten" en kreeg daarvoor een Gouden Kalf-nominatie, die hij echter niet won. In 2002 had Weeber één van de hoofdrollen in "Oesters van Nam Kee", een verfilming van het boek van Kees van Beijnum, die veel succes had. Daar hield hij een relatie aan over met medespeler Katja Schuurman, die een half jaar standhield. Weeber speelt geregeld rollen van jongens die met zichzelf worstelen. Hij kreeg veel lof voor zijn rol in de film "Van God Los" uit 2003, onder regie van Pieter Kuijpers.

In 2005 presenteerde Weeber een radioprogramma op de zaterdagmiddag op 3FM genaamd "Spam". In 2008 was Egbert-Jan in meerdere films te zien zijn, waaronder "Alibi" (met Georgina Verbaan), "Het Huis Anubis" en het "Pad der 7 Zonden" en "Het Leven uit een Dag". In 2010 Speelde hij de rol van Frank in de Nederlandse horrorfilm "Sint" van Dick Maas. In 2012 speelde hij in de televisieserie "Moeder, ik wil bij de Revue" van de omroep MAX en in 2015 vertolkt Egbert-Jan in de bioscoopfilm "Michiel de Ruyter" de rol van prins Willem III van Oranje.

Muziek is een andere grote hobby van hem. Je kunt Egbert-Jan dan ook met zijn eigen programma horen bij de Publieke Omroep. Ook achter de decks als Dj gaat het Egbert Jan goed af. Op het moment is hij druk bezig zijn muzikale vaardigheden verder te ontwikkelen. Zijn draaistijl: electro, groovy house en techno.

Welkom in in ons comité Egbert-Jan!