• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

Januari 2014 Benefietconcert voor de Stichting.

Sail Kampen 3

Een geweldig evenement gaat plaatsvinden! Komt allen op 17 April naar Kampen. De befaamde Koninklijke Marinierskapel geeft in het kader van Sail Kampen een benefietconcert in de Buitenkerk voor Stichting Vaarwens. Het wordt een 75 minuten durend concert waarvan de opbrengst voor Stichting Vaarwens zal zijn!

marinierskapel-der-koninklijke-marine-foto-herman-zonderland

Benefietconcert Marinierskapel voor Stichting Vaarwens
Aanvang concert: 20.00 uur (zaal open om 19.30 uur)
Locatie: Buitenkerk, Buitennieuwstraat 101, Kampen (bereikbaar via Oudestraat)