• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Januari 2014 Benefietconcert voor de Stichting.

Sail Kampen 3

Een geweldig evenement gaat plaatsvinden! Komt allen op 17 April naar Kampen. De befaamde Koninklijke Marinierskapel geeft in het kader van Sail Kampen een benefietconcert in de Buitenkerk voor Stichting Vaarwens. Het wordt een 75 minuten durend concert waarvan de opbrengst voor Stichting Vaarwens zal zijn!

marinierskapel-der-koninklijke-marine-foto-herman-zonderland

Benefietconcert Marinierskapel voor Stichting Vaarwens
Aanvang concert: 20.00 uur (zaal open om 19.30 uur)
Locatie: Buitenkerk, Buitennieuwstraat 101, Kampen (bereikbaar via Oudestraat)