• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

December 2013 Winnaar Boot Holland

Stichting Vaarwens wint gratis stand op de beurs Boot Holland te Leeuwarden van 7 t/m 12 februari 2014

We kregen via Facebook het heuglijke bericht dat we een stand ter beschikking krijgen om onze stichting te promoten op Boot Holland. We zijn er superblij mee. Dank aan iedereen die op ons gestemd heeft en dank aan Boot Holland.

Hieronder het bericht van Boot Holland:

Boot Holland 2013

Na vele leuke reacties op de Boot Holland Sinterklaas actie te hebben ontvangen is het vandaag de dag om de winnaar bekend te maken. Het was voor de sint niet moeilijk kiezen, want het overgrote deel van de reacties ging naar Stichting Vaarwens. Deze stichting organiseert belangeloos een geheel verzorgde vaardag voor ongeneeslijk zieke mensen en hun naasten, graag dragen wij hier als Boot Holland ons steentje aan bij. Wij zullen contact opnemen met Stichting Vaarwens.

Wij willen iedereen bedanken voor de vele reacties en een gezellige pakjesavond toewensen.