• Kees Veldboer SAW overleden

KeesDiep bedroefd en geschokt kregen we het bericht dat onze vriend en collega Kees Veldboer plotseling uit ons midden is weggerukt. Samen maakten we beiden in 2007 onze allereerste wens waar en beide stichtingen groeiden uit tot waar we zijn. We wensen Ineke, de kinderen, familie en alle medewerkers van de Stichting Ambulance Wens Nederland veel sterkte met het verlies van deze letterlijke en figuurlijke reus!
  • Promotieaanhanger klaar voor gebruik

Monndam 1Onze promotieaanhanger is helemaal klaar voor het bijwonen van evenementen, beurzen, markten, havendagen en wat iets meer zij. Mocht je een leuk evenement weten waar we met onze prachtige aanhanger Stichting Vaarwens kunnen promoten, laat het ons dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Wil je ook aanhanger van Vaarwens worden, bestel dan een sticker via dit aanmeldformulier.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Reanimatiecursussen 2021 gestart

ZVE veiligheid https://www.zve-veiligheid.nl/ geeft onze vrijwilligers weer een gratis reanimatiecursus. Zo blijven we allemaal scherp. Gisteren was de eerste cursusdag. Dank voor je inzet Vincent Vivié.

Februari 2014 Boot Holland groot succes

Op Sinterklaasavond kregen we het bericht dat we in het kader van de Sinterklaasactie van Boot Holland een stand op de beurs in Leeuwarden hadden gewonnen. No Limit Ships sponsorde hun standinterieur en zo trokken we onervaren ten strijde om donateurs te werven en de stichting te promoten. Het werd een groot succes. Vele donateurs hebben zich aangemeld en tijdens het "netwerken" hebben we veel contacten opgedaan. Kortom... een vermoeiende, maar succesvolle beurs.

Met dank aan alle vrijwilligers die zich hebben ingezet om te  werven en te flyeren.

Beurs 2014 6Beurs 2014 1Beurs 2014 2Beurs 2014 3Beurs 2014 4Beurs 2014 5