• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Februari 2014 Boot Holland groot succes

Op Sinterklaasavond kregen we het bericht dat we in het kader van de Sinterklaasactie van Boot Holland een stand op de beurs in Leeuwarden hadden gewonnen. No Limit Ships sponsorde hun standinterieur en zo trokken we onervaren ten strijde om donateurs te werven en de stichting te promoten. Het werd een groot succes. Vele donateurs hebben zich aangemeld en tijdens het "netwerken" hebben we veel contacten opgedaan. Kortom... een vermoeiende, maar succesvolle beurs.

Met dank aan alle vrijwilligers die zich hebben ingezet om te  werven en te flyeren.

Beurs 2014 6Beurs 2014 1Beurs 2014 2Beurs 2014 3Beurs 2014 4Beurs 2014 5