• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

April 2014 Stichting Vaarwens bij RTL 5

Evert en Inge in Hour of Power uitzending

Zondagmorgen 16 april 2014 waren Evert en Inge twee keer te zien in de uitzending van Hour of Power op RTL5 zondagsmorgens tussen 08.00 uur en 10.00 uur. Een mooi interview van presentator en lid van ons comité van aanbeveling Jan van den Bosch. De uitzending geeft in vogelvlucht een mooi beeld van de historie van Stichting Vaarwens en waar zij voor staat. Kijk op uitzending gemist onder de volgende link:  Hour of Power aflvering 11  om de gehele uitzending van Hour of Power te zien, of klik op de onderstaande foto met de link naar Youtube waar alleen de beelden van onze Stichting zijn uitgelicht.

{youtube}icbgoShR_lk{/youtube}