• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

April 2014 Stichting Vaarwens bij RTL 5

Evert en Inge in Hour of Power uitzending

Zondagmorgen 16 april 2014 waren Evert en Inge twee keer te zien in de uitzending van Hour of Power op RTL5 zondagsmorgens tussen 08.00 uur en 10.00 uur. Een mooi interview van presentator en lid van ons comité van aanbeveling Jan van den Bosch. De uitzending geeft in vogelvlucht een mooi beeld van de historie van Stichting Vaarwens en waar zij voor staat. Kijk op uitzending gemist onder de volgende link:  Hour of Power aflvering 11  om de gehele uitzending van Hour of Power te zien, of klik op de onderstaande foto met de link naar Youtube waar alleen de beelden van onze Stichting zijn uitgelicht.

{youtube}icbgoShR_lk{/youtube}