• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

9-10-2016 Meander V vaart met artiesten en BN'ers

Gezellige informatiemiddag met artiesten en BN'ers...443 1 prominentenmiddag 114

Stichting Vaarwens bestaat volgend jaar 10 jaar. Dat willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. In de aanloop worden er nu reeds contacten gelegd om drie redenen:

* Stichting Vaarwens meer bekendheid geven.
* De toekomst van de stichting waarborgen.
* Een benefietfeest organiseren voor de stichting.

Er werden zondagmiddag 9-10-2016 een aantal artiesten en BN'ers uitgenodigd aan boord van de Meander V te Muiden. Het werd een informatieve middag waar werd gesproken, gedeeld, geborreld gevaren en genoten terwijl er ideeën werden geboren.
Meer over deze activiteiten later...

Dank aan:
KNZ&RV te Muiden voor de gastvrijheid
Alle gasten die aanwezig waren,
en in het bijzonder aan Wouter de Wild die het geheel in werking heeft gezet.

Auteur Vaarwens

-1-prominentenmiddag-013