• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

9-10-2016 Meander V vaart met artiesten en BN'ers

Gezellige informatiemiddag met artiesten en BN'ers...443 1 prominentenmiddag 114

Stichting Vaarwens bestaat volgend jaar 10 jaar. Dat willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. In de aanloop worden er nu reeds contacten gelegd om drie redenen:

* Stichting Vaarwens meer bekendheid geven.
* De toekomst van de stichting waarborgen.
* Een benefietfeest organiseren voor de stichting.

Er werden zondagmiddag 9-10-2016 een aantal artiesten en BN'ers uitgenodigd aan boord van de Meander V te Muiden. Het werd een informatieve middag waar werd gesproken, gedeeld, geborreld gevaren en genoten terwijl er ideeën werden geboren.
Meer over deze activiteiten later...

Dank aan:
KNZ&RV te Muiden voor de gastvrijheid
Alle gasten die aanwezig waren,
en in het bijzonder aan Wouter de Wild die het geheel in werking heeft gezet.

Auteur Vaarwens

-1-prominentenmiddag-013