• Kees Veldboer SAW overleden

KeesDiep bedroefd en geschokt kregen we het bericht dat onze vriend en collega Kees Veldboer plotseling uit ons midden is weggerukt. Samen maakten we beiden in 2007 onze allereerste wens waar en beide stichtingen groeiden uit tot waar we zijn. We wensen Ineke, de kinderen, familie en alle medewerkers van de Stichting Ambulance Wens Nederland veel sterkte met het verlies van deze letterlijke en figuurlijke reus!
  • Promotieaanhanger klaar voor gebruik

Monndam 1Onze promotieaanhanger is helemaal klaar voor het bijwonen van evenementen, beurzen, markten, havendagen en wat iets meer zij. Mocht je een leuk evenement weten waar we met onze prachtige aanhanger Stichting Vaarwens kunnen promoten, laat het ons dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Wil je ook aanhanger van Vaarwens worden, bestel dan een sticker via dit aanmeldformulier.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Reanimatiecursussen 2021 gestart

ZVE veiligheid https://www.zve-veiligheid.nl/ geeft onze vrijwilligers weer een gratis reanimatiecursus. Zo blijven we allemaal scherp. Gisteren was de eerste cursusdag. Dank voor je inzet Vincent Vivié.

9-10-2016 Meander V vaart met artiesten en BN'ers

Gezellige informatiemiddag met artiesten en BN'ers...443 1 prominentenmiddag 114

Stichting Vaarwens bestaat volgend jaar 10 jaar. Dat willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. In de aanloop worden er nu reeds contacten gelegd om drie redenen:

* Stichting Vaarwens meer bekendheid geven.
* De toekomst van de stichting waarborgen.
* Een benefietfeest organiseren voor de stichting.

Er werden zondagmiddag 9-10-2016 een aantal artiesten en BN'ers uitgenodigd aan boord van de Meander V te Muiden. Het werd een informatieve middag waar werd gesproken, gedeeld, geborreld gevaren en genoten terwijl er ideeën werden geboren.
Meer over deze activiteiten later...

Dank aan:
KNZ&RV te Muiden voor de gastvrijheid
Alle gasten die aanwezig waren,
en in het bijzonder aan Wouter de Wild die het geheel in werking heeft gezet.

Auteur Vaarwens

-1-prominentenmiddag-013