• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

12-10-2016 Drie ambassadeurs toegevoegd aan de stichting.

We zijn erg gelukkig drie nieuwe ambassadeurs aan u te mogen introduceren. Het voelt fantastisch dat deze ambassadeurs Stichting Vaarwens een warm hart toedragen en hun inzet is meer dan welkom.

Met trots presenteren wij:

Klaas Wilting  Klaas Wilting

Ik ben ambassadeur van Stichting Vaarwens omdat ik het prachtig vind dat mensen in hun laatste levensfase die ene - voor hen zo belangrijke - wens in vervulling zien gaan. Het plezier en de troost die ze dat geeft, zijn amper onder woorden te brengen. Vaarwens brengt het juiste gevoel boven.
Daar wil ik - hoe klein ook - mijn steentje aan bijdragen.

Klaas Wilting, voormalig woordvoerder Amsterdamse Politie.
Peter Douglas

Als je het hebt over - het hart op de juiste plaats - dan zijn de initiatiefnemers van Stichting Vaarwens een toonbeeld voor deze maatschappij! Ik vind het daarom een grote eer om ambassadeur te mogen zijn van deze geweldige stichting en zal er alles aan doen om mee te helpen zoveel mogelijk laatste wensen in vervulling te kunnen laten gaan. De prachtige verhalen, het laatste sprankje geluk wat je in de ogen ziet van mensen die het aardse door een vreselijke ziekte of ongeval gaan verlaten, maakt het dat deze stichting Vaarwens jarenlang door moet kunnen gaan met hun prachtige werk.

Peter Douglas, zanger

Wouter de WildWouter de Wild

Stichting Vaarwens heeft mijn hart omdat ik het bijzonder vind dat er mensen zijn die zich een dag ontfermen over mensen die niet meer lang te leven hebben. Het is hartverwarmend om deze mensen de dag van hun leven te mogen geven.
Daarom ben ik ambassadeur geworden om dit werk mede mogelijk te maken.

Wouter de Wild, directeur Ambiance Zonwering van der Wal

Extra bericht:

20-10-2016: Helaas moeten we u met pijn in het hart meedelen dat Wouter op 19-10-2016 is overleden. Een mooi mens is heengegaan. We kunnen het nog niet bevatten.
Je was onze inspirator en drijvende kracht als ambassadeur van Stichting Vaarwens. Het was te kort... We zullen je missen Wouter!
We wensen de nabestaanden veel kracht en sterkte.

Auteur Vaarwens