• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

12-10-2016 Drie ambassadeurs toegevoegd aan de stichting.

We zijn erg gelukkig drie nieuwe ambassadeurs aan u te mogen introduceren. Het voelt fantastisch dat deze ambassadeurs Stichting Vaarwens een warm hart toedragen en hun inzet is meer dan welkom.

Met trots presenteren wij:

Klaas Wilting  Klaas Wilting

Ik ben ambassadeur van Stichting Vaarwens omdat ik het prachtig vind dat mensen in hun laatste levensfase die ene - voor hen zo belangrijke - wens in vervulling zien gaan. Het plezier en de troost die ze dat geeft, zijn amper onder woorden te brengen. Vaarwens brengt het juiste gevoel boven.
Daar wil ik - hoe klein ook - mijn steentje aan bijdragen.

Klaas Wilting, voormalig woordvoerder Amsterdamse Politie.
Peter Douglas

Als je het hebt over - het hart op de juiste plaats - dan zijn de initiatiefnemers van Stichting Vaarwens een toonbeeld voor deze maatschappij! Ik vind het daarom een grote eer om ambassadeur te mogen zijn van deze geweldige stichting en zal er alles aan doen om mee te helpen zoveel mogelijk laatste wensen in vervulling te kunnen laten gaan. De prachtige verhalen, het laatste sprankje geluk wat je in de ogen ziet van mensen die het aardse door een vreselijke ziekte of ongeval gaan verlaten, maakt het dat deze stichting Vaarwens jarenlang door moet kunnen gaan met hun prachtige werk.

Peter Douglas, zanger

Wouter de WildWouter de Wild

Stichting Vaarwens heeft mijn hart omdat ik het bijzonder vind dat er mensen zijn die zich een dag ontfermen over mensen die niet meer lang te leven hebben. Het is hartverwarmend om deze mensen de dag van hun leven te mogen geven.
Daarom ben ik ambassadeur geworden om dit werk mede mogelijk te maken.

Wouter de Wild, directeur Ambiance Zonwering van der Wal

Extra bericht:

20-10-2016: Helaas moeten we u met pijn in het hart meedelen dat Wouter op 19-10-2016 is overleden. Een mooi mens is heengegaan. We kunnen het nog niet bevatten.
Je was onze inspirator en drijvende kracht als ambassadeur van Stichting Vaarwens. Het was te kort... We zullen je missen Wouter!
We wensen de nabestaanden veel kracht en sterkte.

Auteur Vaarwens