• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Januari 2015 Een nieuwe kuiptent

De Meander is voorzien van een grotere kuiptent.Teijin-sponsoring

Het grootste gedeelte van het personeel van de firma Teijinaramid heeft rond de kerstdagen zijn/haar kerstpakket ingeruild voor een donatie aan enkele goede doelen. De directie verdubbelde het bedrag!
Stichting Vaarwens werd verkozen tot één van de goede doelen. Daar zijn we ontzettend blij mee, want wij hebben nog een belangrijke wens. We willen namelijk graag een grotere kuiptent voor de vaardagen met slecht weer, waarbij onze gasten die gebruik maken van een zware elektrische rolstoel in de kuip moeten vertoeven.

In januari 2015 is er naar grote tevredenheid een nieuwe kuiptent gemaakt bij de fa. Jan Schokker te Volendam. We hebben voor zwart doek gekozen omdat dit niet zo snel vies wordt.
Met dank aan: Personeel en directie van Teijinaramid, Jan Schokkers zeilmakerij en verder aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen.

Kuiptent.  1Kuiptent.  2Kuiptent.  5Kuiptent.  10Kuiptent.  21Kuiptent.  28Kuiptent.  29Kuiptent.  33