• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

8-1-2015 SVW bij eerste 10 zorgtoppers van Nederland!

Geweldig... we waren bij de top 10 zorgtoppers van Nederland. Helaas staat Evert aleen op de foto want Inge heeft de griep. We kregen het volgende bericht: Zorgtopper 2015 2

"Beste Inge en Evert,

Zorg is mensenwerk en mensen maken het verschil. Dat gebeurt al op grote schaal, maar is niet altijd zichtbaar. Daarom hebben ActiZ en Bureauvijftig in samenwerking met BNR Nieuwsradio de Zorgchart100 in het leven geroepen.
We hebben ruim 150 inzendingen ontvangen en onze vakjury, samengesteld door de partners, heeft uit deze inschrijvingen nu de beste 10 verhalen geselecteerd. Hier ben jij er één van! Van harte gefeliciteerd! We nodigen je daarom van harte uit voor de uitreiking van de Zorgtopper Award 2014. Deze uitreiking vindt plaats op donderdag 8 januari 2015 om 16.00 uur bij ons kantoor in Utrecht. Natuurlijk worden ook de mensen die jou hebben genomineerd van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.

Met vriendelijke groet,
ActiZ, organisatie van zorgondernemers

Pascale van den Hoven"

Voor meer info over zorgtoppers: actiz-en-bureauvijftig-gaan-op-zoek-naar-zorgtoppersZorgtopper 2015 1Zorgtopper 2015 4