Stichting Vaarwens Nieuws

Een dankwoord voor 2014

2014... een prachtig jaar!Vaarwens 20

Daarom willen we even stilstaan bij een bewogen vaarjaar van Stichting Vaarwens.
Het was een intensief en druk, maar mooi jaar. Het weer was goed, de mensen fijn en de hulp was geweldig. Daarbij was het het jaar van de publiciteit. Meerdere keren kregen we aandacht op de televisie van grote en regionale omroepen. Ook de kranten en dagbladen hebben onze stichting meermalen in het voetlicht geplaatst.
Dat is ook nodig, want het geeft bekendheid aan mensen die misschien nog graag één keer willen varen, en het roert de broodnodige sponsoren. Zij zijn het, die het mogelijk maken om ons vaardoel te kunnen blijven verwezenlijken.

Daarom staan we even stil bij:
* Al onze vaargasten, waarvan het merendeel ons al heeft moeten verlaten
* Alle nabestaanden die deze dagen zonder hun geliefde moeten doorbrengen
* Al onze vrijwilligers die ons belangeloos bij staan in drukke tijden
* Alle jachthavens waar we altijd weer welkom zijn
* Alle havenmeesters die iedere keer weer voor ons klaar staan
* Alle Ambulancestichtingen en hun vrijwilligers voor het vervoer
* Alle bedrijven die ons helpen de Meander V in de vaart te houden
* Alle mensen die een loflijk initiatief bedachten om ons (financieel) te ondersteunen
* en last but not least, onze grote sponsoren die het mogelijk maken de vaardagen telkens weer gratis te kunnen blijven aanbieden

Dank, ook namens onze medemensen die in hun laatste levensfase verkeren, voor een dag ontzorging en vergetelheid!
Tot volgend jaar

Evert en Inge