• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Een dankwoord voor 2014

2014... een prachtig jaar!Vaarwens 20

Daarom willen we even stilstaan bij een bewogen vaarjaar van Stichting Vaarwens.
Het was een intensief en druk, maar mooi jaar. Het weer was goed, de mensen fijn en de hulp was geweldig. Daarbij was het het jaar van de publiciteit. Meerdere keren kregen we aandacht op de televisie van grote en regionale omroepen. Ook de kranten en dagbladen hebben onze stichting meermalen in het voetlicht geplaatst.
Dat is ook nodig, want het geeft bekendheid aan mensen die misschien nog graag één keer willen varen, en het roert de broodnodige sponsoren. Zij zijn het, die het mogelijk maken om ons vaardoel te kunnen blijven verwezenlijken.

Daarom staan we even stil bij:
* Al onze vaargasten, waarvan het merendeel ons al heeft moeten verlaten
* Alle nabestaanden die deze dagen zonder hun geliefde moeten doorbrengen
* Al onze vrijwilligers die ons belangeloos bij staan in drukke tijden
* Alle jachthavens waar we altijd weer welkom zijn
* Alle havenmeesters die iedere keer weer voor ons klaar staan
* Alle Ambulancestichtingen en hun vrijwilligers voor het vervoer
* Alle bedrijven die ons helpen de Meander V in de vaart te houden
* Alle mensen die een loflijk initiatief bedachten om ons (financieel) te ondersteunen
* en last but not least, onze grote sponsoren die het mogelijk maken de vaardagen telkens weer gratis te kunnen blijven aanbieden

Dank, ook namens onze medemensen die in hun laatste levensfase verkeren, voor een dag ontzorging en vergetelheid!
Tot volgend jaar

Evert en Inge