• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

Inschrijving Mont Ventoux 2015 gaat van start

In het voorjaar 2014 kreeg Stichting Vaarwens bericht te zijn uitverkozen tot één van de goede doelen die de Stichting Mont Ventoux sponsort.

Ook in 2015 hopen we meer mensen te kunnen motiveren om voor ons en dit superdoel te fietsen/hardlopen/wandelen. Vergeet niet mensen... iedere euro die bij deze club binnenkomt, gaat er ook weer uit naar een goed doel en de kankerbestrijding!! Alle mensen zijn vrijwilligers!!

Over Groot Verzet tegen Kanker:

De Stichting Mont Ventoux is opgericht in 2007. De verbondenheid in het leven met en strijden tegen kanker is de belangrijkste waarde van de Stichting Mont Ventoux.

Lees alles en schrijf je in door op onderstaand logo te klikken:

Groot-verzet-tegen-kanker

Klik ook op de volgende links voor meer info over traing: www.lagendijktraining.nl