• Kees Veldboer SAW overleden

KeesDiep bedroefd en geschokt kregen we het bericht dat onze vriend en collega Kees Veldboer plotseling uit ons midden is weggerukt. Samen maakten we beiden in 2007 onze allereerste wens waar en beide stichtingen groeiden uit tot waar we zijn. We wensen Ineke, de kinderen, familie en alle medewerkers van de Stichting Ambulance Wens Nederland veel sterkte met het verlies van deze letterlijke en figuurlijke reus!
  • Promotieaanhanger klaar voor gebruik

Monndam 1Onze promotieaanhanger is helemaal klaar voor het bijwonen van evenementen, beurzen, markten, havendagen en wat iets meer zij. Mocht je een leuk evenement weten waar we met onze prachtige aanhanger Stichting Vaarwens kunnen promoten, laat het ons dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Wil je ook aanhanger van Vaarwens worden, bestel dan een sticker via dit aanmeldformulier.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Reanimatiecursussen 2021 gestart

ZVE veiligheid https://www.zve-veiligheid.nl/ geeft onze vrijwilligers weer een gratis reanimatiecursus. Zo blijven we allemaal scherp. Gisteren was de eerste cursusdag. Dank voor je inzet Vincent Vivié.

November 2014 SVW ontvangt € 6000,- van de Stichting Mont Ventoux

In het voorjaar kregen we bericht te zijn uitverkozen tot één van de goede doelen die de Stichting Mont Ventoux sponsort. We mochten maar liefst € 6.000,- in ontvangst nemen!

In totaal werd er € 637.000,- bijeen gebracht met dit supersportieve evenement.

Op 1 November 2014 hebben we een top avond gehad tijdens de afterparty van de Mont Ventoux... Volgend jaar hopen we meer mensen te kunnen motiveren om voor ons en dit superdoel te fietsen/hardlopen/wandelen. Vergeet niet mensen... iedere euro die bij deze club binnenkomt, gaat er ook weer uit naar een goed doel en de kankerbestrijding!! Alle mensen zijn vrijwilligers!!

Over Groot Verzet tegen Kanker:

De Stichting Mont Ventoux is opgericht in 2007. De verbondenheid in het leven met en strijden tegen kanker is de belangrijkste waarde van de Stichting Mont Ventoux.

Lees alles door op onderstaand logo te klikken:

Mont Ventoux 2014 4Mont Ventoux 2014 6Mont Ventoux 2014 14Mont Ventoux 2014 19

Een groot aantal goede doelen. Hoe meer mensen er voor het doel inschrijven, des te meer krijgt het doel uitgekeerd!! Kom je volgend jaar ook fietsen/wandelen/hardlopen voor Stichting Vaarwens?