• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

Juli 2014 Wolkenschuif klaar voor verkoop

Even voor het goede doel en voor alle wolkenluchtenliefhebbers...

We hebben voor Stichting Vaarwens een wolkenschuif gemaakt waarmee je zelf het weer aan de hand van de wolkenlucht en de windrichting het weer kunt voorspellen. De handige gadget heeft in 90 % van de gevallen gelijk! Geen weerkundige meer nodig!! Leuk cadeautje?

Koop de wolkenschuif en weet wanneer je de was moet binnenhalen...

De opbrengst is voor Stichting Vaarwens!

Maak € 9,95 over op Rekeningnummer: IBAN: NL17INGB0005659179. van Stichting Vaarwens en we sturen je z.s.m. een wolkenschuif op...

Vergeet niet je adres er bij te vermelden...

Wolkenschuif-3