• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Juni 2014 Sandra Schuurhof bij comite van aanbeveling.

We zijn erg blij met het feit dat het eerste vrouwelijke lid in ons comité van aanbeveling Sandra Schuurhof is.

Sandra-Schuurhof

Info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sandra_Schuurhof

Bron wikipedia:

Na het succesvol afronden van de School voor de Journalistiek begon Sandra haar carrière als verslaggever van 5 in het Land. Daarna werkte ze een jaar lang voor Veronica, waarvoor ze in de Verenigde Staten documentaires maakte. Toen Sandra in Nederland terugkwam, ging ze aan de slag voor RTL Nieuws, waar ze tot maart 2012 werkte als algemeen verslaggever. In 2001 werd ze tevens verslaggever voor het Koningshuis, eerst samen en vanaf 2006 als opvolger van Erik Mouthaan. Ook voor SBS is Sandra overigens nog steeds royalty-deskundige en ze gaat mee op alle grote evenementen in binnen- en buitenland van de koning en koningin en hun familie. Te denken valt aan staatsbezoeken, streekbezoeken, openingen, uitreikingen etcetera.

In 2007 breidde ze deze activiteit nog verder uit door aan de slag te gaan als royaltydeskundige bij RTL Boulevard. Naast haar journalistieke werkzaamheden was ze ook als deskundige te zien in het RTL 4-programma "Wat vindt Nederland?"

Op 19 december 2011 werd bekend dat ze een contract bij SBS heeft getekend. Ze maakt deel uit van het presentatieteam van "Hart van Nederland". Nadat ze eerst achter de schermen heeft gewerkt, maakte ze haar presentatiedebuut bij Hart van Nederland op 17 juni 2012. Op 6 oktober 2012 nam zij, samen met Jochem van Gelder, de presentatie van het "Nationaal Verkeersexamen" voor haar rekening. In de zomer van 2011 was ze een van de presentatoren van het zomerprogramma "Ik kom bij je eten" op RTL 4. De komende maanden presenteert ze het programma "Geld maakt gelukkig" op SBS 6.

Daarnaast schrijft Sandra sinds 2010 een wekelijkse column voor de VROUW van de Telegraaf en sinds 2013 is ze ook een van de presentatoren van de talkshow "WNL op Zondag" ( Ned 1).
Een veelzijde vrouw die in de eerste plaats nog steeds journalist in hart en nieren is en niet alleen een presentatrice.

Welkom en dank voor het toetreden Sandra!