• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

2-1-2019 Nieuwjaarsduik groot succes

Nieuwjaarsduik chequeGisteren zette een grote groep van onze vrijwilligers zich in tijdens de nieuwjaarsduik te Zandvoort. Het was een geweldig evenement en onze ambassadeur Luzette Kroon (burgemeester van Monnickendam) maakte een korte video van de start. Het leverde het mooie bedrag van € 3097,20 op. Dank aan alle bikkels die de koude duik namen en voor ons doneerden.

Dank aan deze toppers, die organisatie en de collectes tijdens de nieuwsjaarsduik voor hun rekening hebben genomen. Helaas staat niet iedereen er op, maar ook aan hun zijn we veel dank verschuldigd.

Nieuwjaarsduik-1
Nieuwjaarsduik-13