Stichting Vaarwens Nieuws

20-11-2018 Luzette Kroon wordt nieuwe ambassadeur

We zijn zeer vereerd te kunnen vermelden dat Luzette Kroon - onze burgemeester van de gemeente Waterland - is toegetreden als ambassadeur van Stichting Vaarwens.

Luzette Kroon is geboren in West-Friesland en groeide op in Midwoud. Ze studeerde onder andere aan de Hogeschool voor Toerisme en Verkeer en aan de Hogeschool Inholland, waar ze in 1995 afstudeerde in de Bedrijfseconomie. Eerder studeerde zij daar af in Internationale marketing (1992).

In augustus 2012 werd Luzette voorgedragen voor benoeming tot burgemeester van de gemeente Waterland. Op 15 maart 2018 heeft de raad van de gemeente Waterland Luzette Kroon voorgedragen voor een tweede termijn. Sinds 2013 is zij voorzitter van de plaatselijk commissie van de KNRM in Marken. In 2014 werd zij bestuurslid van de Stichting Waterrecreatie Nederland en in november 2018 trad ze toe als ambassadeur van Stichting Vaarwens.

Welkom Luzette.

Waterlands Weekblad Luzette