We hebben in 2011 gevaren op:

Vaardag 118 op 25-05-2011

De vaarwens van Barbera en Banji118 Vaardag 25 5 2011 Barbera 020

Vandaag hebben we gevaren met Barbera en haar man Banji. De zon scheen uitbundig en de wind had ook een keer een vrije dag. Barbera heeft ALS en is inmiddels volledig immobiel, vandaar dat we de Stichting Ambulancewens hebben ingeschakeld voor het vervoer en de verzorging. Ze werd in Muiden aan boord genomen en heeft genoten van de vaardag naar Volendam, evenals wij allemaal. Banji zal nog een verslag inzenden, dus laat ik het hierbij.

Met dank aan KNZ&RV te Muiden
en de Stichting Ambulancewens

Vaarwel barbera
Auteur Vaarwens.

Een verslag van Banji:

Een zonovergoten vaardag.
Na een eerste telefonisch kontakt met Inge en de voor ons gelukkige uitval van iemand, werd de afspraak gemaakt om met mijn vrouw Barbara en mijzelf te gaan varen . Barbara heeft een progressieve vorm van ALS, waarbij alle spierfunktie`s uitvallen. Het zou voor haar dus een heerlijke dag moeten gaan worden. Na een probleemloze rit per ambulance kwamen wij aan in Muiden. Al spoedig bleek de vakkundige maar vooral liefdevolle opvang door Inge en Evert. Dat gevoel van alle aandacht voor Barbara werd gedurende de dag alleen maar sterker! Leuke dagtocht gemaakt naar Volendam, met alles erop en er aan.

Het weer was uitstekend en wij hebben dan ook met volle teugen genoten van deze geweldige dag, die voor ons wel een week had mogen duren! Een grote compliment voor deze mensen voor wat zij doen en zeker voor Hoe zij dat doen. Inge en Evert, bedankt voor deze fantastische dag en succes met jullie geweldige werk! Barbara is exact 1 week later overleden.
Banji

Vaardag 25-5-2011 Barbera 004