• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

08-09-2020 Evert krijgt een Hiswa Oeuvreprijs

Evert is de ontwerper van No-Limits en is samen met Inge oprichter van de Stichting Vaarwens. Evert is winnaar van de Boot van het jaar Oeuvre prijs 2020. Aan boord van zijn eigen schip, de Meander V, werd Evert dinsdagochtend verrast met de ereprijs.

De Oeuvre-prijs is bedoeld voor iemand die zich langere tijd op bijzondere wijze voor de Nederlandse watersport (Jachtbouw, productontwikkeling, infrastructuur, media, havens of overheid) verdienstelijk heeft gemaakt.
Evert heeft met No-Limits een schepenlijn gemaakt die uitblinkt in vaareigenschappen, zeewaardigheid en aandrijving. De ontwerpen kenmerken zich door de grote Tubes rondom. Zijn ontwerpen varen over de hele wereld.
Daarnaast is Evert met zijn partner initiatiefnemer en de stuwende kracht achter de Stichting Vaarwens. Dit gebeurde tot vorig jaar met de Meander V, maar inmiddels heeft de Stichting een eigen Vaarwens schip.
Uiteraard mede ontworpen door Evert. Een uniek schip met grote functionaliteit waardoor de gasten van Vaarwens een onvergetelijke dag kunnen ervaren.

De prijs werd uitgereikt door Alex Hoeve van de organisatie van de Hiswa te water in aanwezigheid van de juryleden Epco Ongering (Boten te koop) en Eric van Staten (Watersport-TV).
In de jury van de Boot van het jaar verkiezing zitten vertegenwoordigers van de watersportmedia.

Een mooi artikel in het Noord Hollands dagblad:

040 09 9 2020 NoordHolland