Stichting Vaarwens Nieuws

Maart 2022: Erica Visser komt de gelederen versterken

We zijn blij te kunnen melden dat we hulp krijgen bij de steeds drukker wordende organisatie van Stichting Vaarwens. Erica Visser komt per 1 maart de gelederen versterken in de functie van Office manager. Op de foto's wordt op onze Vaarwens Office samen met Inge de Graaf en bestuurslid Harrie Vriezen de arbeidsovereenkomst getekend.
Welkom Erica.
EricaErica

Een woordje van Erica:

Graag stel ik mij even voor. Ik ben Erica Visser en per 1 maart 2022 ga ik twee dagen per week het team van Stichting Vaarwens versterken op het prachtige drijvende kantoor in Naarden. Ik ben getogen op Marken en sinds 1998 woon ik samen met mijn partner Don in Monnickendam, waar onze lieve kinderen Denise, Sophie en Dylan zijn geboren.

Nagenoeg mijn gehele loopbaan heb ik in de financiële sector gewerkt bij toezichthoudende organisaties. Ik heb daar met veel plezier (samen)gewerkt en was na 25 jaar in deze sector toe aan een nieuwe uitdaging. In 2020 ben ik mij als consulent in de zorgsector gaan inzetten. Ook heb ik in dat jaar mijn praktijk Essentiae opgezet, waarin ik als energetisch therapeut werkzaam ben.

Naast mijn werk lees ik graag, loop hard, wandel regelmatig, houd van masseren en mediteren, geniet van op het water zijn en onderneem leuke dingen met mijn gezin. Uiteten gaan of een drankje drinken met vriendinnen en familie doe ik ook graag.

Ik heb er zin in om bij Stichting Vaarwens aan de slag te gaan, onderdeel te zijn van een leuk en inspirerend team en een bijdrage te leveren aan het geweldige doel van Stichting Vaarwens!

Groetjes Erica