Vaardagen 2010

Vaardag 075 op 11-04-2010

Een zonninge maar winderige vaardag met Lydia.

De eerste vaardag van 2010 hebben we vroeg in het seizoen gemaakt. Het is prachtig weer maar er is veel wind. We besluiten met Mw. Collet, haar zoon Ian en haar zussen naar IJmuiden te varen. Eerst even schutten door de Oranjesluizen en daar lekker het Noordzeekanaal op richting IJmuiden. Mw. Collet zal nog een verhaaltje schrijven, dat we na binnenkomst hieronder zullen plaatsen.

Het verslag van Lydia

11 april ben ik met mijn zoon Ian en mijn zusters, schoonzuster en neef Danny mee geweest met Inge en Evert van de Meander. Het weer was die dag niet zo mooi, wat fris maar het was wel droog. Om half 11 waren wij aan boord van de Meander. Na koffie te hebben gedronken kregen we te horen dat we naar IJmuiden gingen varen. Het was rond 1 uur dat we daar aankwamen. Daar hebben we gelunched en daarna hebben we even in IJmuiden rond gelopen waarna we weer aan boord gingen. Ik wil Inge en Evert nog bedanken voor de onvergetelijk dag om even alles om ons heen te vergeten. Twee mensen met de hart op de goede plek, die graag iets vrijwillig hebben willen doen voor hun medemens, die het best heel moeilijk heeft in het dagelijks leven.
Inge en Evert nog bedankt voor de onvergetelijk dag, om even alles om ons heen te vergeten.

Dikke kus van Lydia en Ian

Vaarwel Lydia
Auteur Vaarwens

Met dank aan WSV de Zuiderzee voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten